![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
როგორ დავწიოთ ფორესტერი სწრაფად და იაფად, ხომ არავინ იცით
![]() ალბათ, ზამბარების გამოცვლით, ან რეგულირებადი ამორტიზატორების დაყენებით. მაგრამ, რეგულირებადები ძალიან ძვირია. სხვა გზა თუ იცით რაიმე? (დროებით მინდა, ტრეკზე სავარჯიშოდ) დაახლოებით ესე: ![]() (ძვირადღირებული ნაწილების ყიდვას რომ ვაპირებდე tuning-ში გავხსნიდი ამ თემას) ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
აწევის რეალური მეთოდი არის დიდი საბურავები. დაწევის კიდე პატარა საბურავებია. 205/70/15 ხო არი სტანდარტული ზომა ხოდა რამე უფრო პატარა უნდა დააყენო და ეგაა დაიწევს.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ციტატა(nika @ Oct 30 2009, 20:23) [snapback]47739[/snapback] აწევის რეალური მეთოდი არის დიდი საბურავები. დაწევის კიდე პატარა საბურავებია. 205/70/15 ხო არი სტანდარტული ზომა ხოდა რამე უფრო პატარა უნდა დააყენო და ეგაა დაიწევს. მანდ დაწევა არ ნიშნავს მარტო ქლირენსის შემცირება კრენზე და მანევრზეა საუბარი. 205 არის ძალიან ვიწრო საბურავი იმისათვის რომ იარო ტრეკზე მაგხელა მანქანით. 225/55 არის მაგისათვის საუკეთესო ზომა |
|
|
![]() ![]() |