IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> დამეხმარეთ იმპრეზა GF8 ზე, ისევ პრობლემა მაქვს
SVD-O58
გამოხმაურება Mar 25 2013, 17:34
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 146
რეგისტრ.: 30-January 13
მდებარ.: Bayonne, France
მომხმარებელი № 3,230




კაროჩე ელექტროობა გამოქლიავდა გაზს რო დავადგამ ფეხს რაღაცა წკიპინს იწყებს სალონში და ჩეკი და აკუმლიატორი და იტოგში ნახევარზე მეტი ნათურები რაც აქვს ანათებს ბორდზე და აღებისას აჯიკავებს და ისე აგდებს აბაროტს პაჩტი ქვრება და ტახომეტრს ათამაშებს თAვისით მერე ბოლომდე რო დავადგამ გაზს ნეიტრალში უცებ 1 ზე დააგდებს და მერე 4 ზე ადის ისევ, დამეხმარეთ რა რა ვუყო კაცურად ჯიგრებო, თბილისში თუა ჩამოსაყვანი ჩამოვაყვანიებ მაგის დედაც, იქნება ამოვასუნთქო ამ მანქანას sad.gif



ხო მანქანა ავტომატია ტურბინიანი

UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
SVD-O58
გამოხმაურება Mar 26 2013, 16:43
გამოხმაურება #2


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 146
რეგისტრ.: 30-January 13
მდებარ.: Bayonne, France
მომხმარებელი № 3,230




ციტატა(Black Jo @ 25th March 2013 - 21:28) [snapback]477562[/snapback]
მასას თუ ცუდი კონტაქტი აქვს, სულ ოდნავი მაინც მანქანა უპრობლემოდ იქოქება და დადის კიდევაც, მაგრამ გარკვეულ აბაროტამდე, სადაც მასას ეძრევა მანდვე ითიშება ყველაფერი, ანუ მე იმენნა ძრავის მასაზე არ მაქვს საუბარი, მანდ პაუკზე არის კიდევ ერთი მასა რომელიც შედის ECU-ზე, ცალკე მასსა ვაბშე და მაგას თუ ცუდი კონტაქტი აქვს ზუსტად ეგ სიმტომები აქვს... აბაროტებზე არც ბაბინა მუშაობს მერე, არც სვეჩი, არც ინჯექტორი და არცერთი ელექტრონული მოწყობილობა, ეგრევე ტახომეტრი თავისას უბერავს, წყლის ტემპერატურის დაჩიკი ხან მაქსიმუმს ანახებს ხან მინიმუმს, ბენზინის დაჩიკიც უბერავ და ECU-ც წარმოიდგინე უკვე რა დღეშია, იასნია მერე როცა გასროლაც იქნება რადგან პროპუსკები აქვს ზაჟიგანიის, ხან როდის აფეთქებს და ხან როდის, ძაბვა არ ყოფნის, ძალიან ხშირად უყურადღებოდ რჩებად ეგ კაბელი და ცუდად ამაგრებენ. წკაპუნი კიდევ იცის თვითონ ბაბინამ და განსაკუთრებით იჟექტორმა როცა ცუდად მუშაობს რაც შეეხება სვეჩებს ერთი ცილინდრი მაინც რომ არასწორად იყოს შეერთებული აბაროტს მაინც აიღებს და ცივზი ან არ უნდა დაიქოქოს ან კიდევ თუ დაიქოქა მაშინ პერებოით, ხანდახან გაუვლისო რომ იძახის ეგ იმის ნიშანია რომ ხან აქვს კონტაკტი მაგ მასსას და ხან არა, ზუსტად იგივენაირად მქონდა მეც, ხან მუშაობდა ჯიგრულად ხან გაუ...ვებდა ყველაფერი ითიშებოდა, შემთხვევით ხელი მოვკიდე კაბელს და დაშვებული იყო ოდნავ, იდეაში პაუკს ედებოდა, მაგრამ კარგად არა, პროსტა გადაუჭირე და მორჩა ყველაფერი, და რომც არ აიღოს აბაროტი ელექტროობასთან და ძაბვის ვარდნებთან კავშირი არ აქვს საერთოდ, სვეჩა თუ გინდა ვაბშე კორპუსზე რომ იდოს და გადაქონდეს ისკრა მაინც ძაბვის ვარდნას არ გამოიწვევს......



იტოგში ვნახო ის ხო რაც შენ მითხარი, ის ფოტო არ გახსნა ამ დედააფეთქებულმა შენ რო დადე, ავარიულში რატო აგდებს კარობკას, ესეიგი რაღAც ცუდ ინფორმაციას აწვდის კომპს ხო, ან რაღAც არ მუშაობს ჩვეულ რეჟიმში
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
SVD-O58   დამეხმარეთ იმპრეზა GF8 ზე   Mar 25 2013, 17:34
Black Jo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge