![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
როგორ დავწიოთ ფორესტერი სწრაფად და იაფად, ხომ არავინ იცით
![]() ალბათ, ზამბარების გამოცვლით, ან რეგულირებადი ამორტიზატორების დაყენებით. მაგრამ, რეგულირებადები ძალიან ძვირია. სხვა გზა თუ იცით რაიმე? (დროებით მინდა, ტრეკზე სავარჯიშოდ) დაახლოებით ესე: ![]() (ძვირადღირებული ნაწილების ყიდვას რომ ვაპირებდე tuning-ში გავხსნიდი ამ თემას) ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
ზამბარების გამოცვლით მთელი დაკიდების კინემატიკაში ერევი. საბურავების გამოცვლით კიდე დაკიდებაში არანაირი ჩარევა არაა. განიერი დაბალი საბურავებიც იქნება რამე. მე უბრალოდ მაგ ზომები კარგად არ ვიცი. 225/55/15 თუ არსებობს ეგ უკვე 2 სანტიმეტრით დაწევას გაძლევს 205/70/15-თან შედარებით.
|
|
|
![]() ![]() |