![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
იტოგში მაინტერესებს რამდენად უსაფრთხოა სხვა მანქანის სუპორტების დაყენება სუბარუზე? ანუ რაღაც გადამყვანები რომ ვიჩალიჩო და დავაყენო სხვა სუპორტები, არის რამე შანსი რომ ან ცუდად იმუშავოს, ან დროთა განმავლობაში ცაპკა გააფუჭოს??
აჰაა, არავინ იცის რა და როგორ? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 1st April 2013 - 15:10) [snapback]480503[/snapback] არა არხართ მართლები.ფართს არანაირი მნიშვნელობა არ აქ მთავარია დაწოლის ძალა. კაი რა, ელემენტარულია...... ციტატა(RACKER @ 1st April 2013 - 15:10) [snapback]480503[/snapback] ჭუჭულიკა ბრემბოს რაც შეეხება კიდე კარგატ წაიკითხეთ ზემოთ რა დავწერე.თუ ცილინდრების დაზოლის ზედაპირის ფართობების ჯამი არ შეცვალე გარედან რამხელაც გინდა იყოს არანაირი აზრი არ აქ. ცილინდრები რომ არის დიდი იმიტომაც აქვს მთლიანი სუპორტიც დიდი, აბა ზედმეტი წონის პონტში კი არ არის ![]() ![]() ციტატა(RACKER @ 1st April 2013 - 15:10) [snapback]480503[/snapback] ეგ ბრემბო კიდე რაც თქვენ დადეთ უბრალოდ დიდ აპორნიზეა გათვლილი რომ არ გადახურდეს თორე დაწოლის ძალა იგივეა ან შეიძლება ნაკლებიც კი იყოს ისევ იმაზე ბაზრობ? ![]() და რატომ ამუხრუჭებს უკეთესად XT-ს ქარხნული ტორმუზები ვიდრე S/TB? ან BL5-ის ტორმუზი რატომ არის უკეთესი ვიდრე BE5-ის ტორმუზი? ზუსტად იმიტომ რომ დაწოლის ფართობი არის მეტი და აპორნის დიამეტრიც დიდია, სხვა მიზეზი არ ვიცი მე.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |