![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
იტოგში მაინტერესებს რამდენად უსაფრთხოა სხვა მანქანის სუპორტების დაყენება სუბარუზე? ანუ რაღაც გადამყვანები რომ ვიჩალიჩო და დავაყენო სხვა სუპორტები, არის რამე შანსი რომ ან ცუდად იმუშავოს, ან დროთა განმავლობაში ცაპკა გააფუჭოს??
აჰაა, არავინ იცის რა და როგორ? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 1st April 2013 - 15:26) [snapback]480511[/snapback] ანუ აპორნის სიდიდეს აქვს მნიშნველობა, რაც უფრო დიდ რადიუსზე დააწვება, უფრო ნაკლები ძალა დასჭირდება გასაჩერებლად... +1 ციტატა(RACKER @ 1st April 2013 - 15:34) [snapback]480516[/snapback] აი ეს რა შუაში ეხლა ამ თემასთან ის გამაგებინე და არმინდა მეტი არაფერი. ეგ შენ რაც დაწერე მხარის მაგალითია და არა მოჭიდების ფართობის და დაწოლის ძალის. ძალა რო ნაკლები ჭირდება იმას ვიძახი... ციტატა(RACKER @ 1st April 2013 - 15:54) [snapback]480527[/snapback] მძიმე მანქანას დიდი აპორნი ჭირდება რომ არ გადახურდეს. ერთსაც შენ იძახი და მეორესაც ![]() რატო დაა ყენეს სტი ფორიკაზე დიდი აპორნები? რატოა თუნდაც დიდი სცეპლენია უკეთესი? რაც დიდია აპორნი მით ნაკლებად იმიტო ხურდება რო ნაკლები ძალა ჭირდება იგივე საქმის გასაკეთებლად, რასაც პატარა აპორნი აკეთებს... |
|
|
![]() ![]() |