IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ტორმუზების გადაკეთება, ღირს??, ანუ სხვა მანქანის სუპორტები რომ დავაყენო?
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 1 2013, 09:49
გამოხმაურება #1


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




იტოგში მაინტერესებს რამდენად უსაფრთხოა სხვა მანქანის სუპორტების დაყენება სუბარუზე? ანუ რაღაც გადამყვანები რომ ვიჩალიჩო და დავაყენო სხვა სუპორტები, არის რამე შანსი რომ ან ცუდად იმუშავოს, ან დროთა განმავლობაში ცაპკა გააფუჭოს??









აჰაა, არავინ იცის რა და როგორ?


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
RACKER
გამოხმაურება Apr 1 2013, 15:09
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




PAINKILLER
რეებს მიხსნი ეხლა შენ რომ 4 პორშინი ჯობია 2 პორშინს biggrin.gif
მალადეც biggrin.gif

ლეგასს ახალს უკეთესი ტორმუზი აქ ვიდრე სტი-ს 4 პორშინიანს
ციტატა(ANS-555 @ 1st April 2013 - 12:02) [snapback]480536[/snapback]
რატო დაა ყენეს სტი ფორიკაზე დიდი აპორნები?
რატოა თუნდაც დიდი სცეპლენია უკეთესი?
რაც დიდია აპორნი მით ნაკლებად იმიტო ხურდება რო ნაკლები ძალა ჭირდება იგივე საქმის გასაკეთებლად, რასაც პატარა აპორნი აკეთებს...

რაგჭირთ ხალხო.
სადმე ვთქვი რომ დიდი აპორნი ცუდია?
უბრალოდ ვამბობ რომ გაჩერებით მანქანას ერთნაირად აჩერებს პატარა და დიდი კალოტკა. რათქმაუნდა თუ არ გადახურდა კალოტკა და აპორნი.

ისიც მარტივი გასაგებია რომ რაც დიდია აპორნი და კალოდკა დაზოლის ძალა ნაკლებია იმიტომ რომ დიდ ფართობზე ნაწილდება ის ძალა რა ძალითაც დუში აწვება კალოდკას.
შესაბამისად უფრო ნაკლებად ხურდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
PAINKILLER   ტორმუზების გადაკეთება, ღირს??   Apr 1 2013, 09:49
Type M   PAINKILLER ყველაფრის ...   Apr 1 2013, 09:53
PAINKILLER  

Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge