![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
იტოგში მაინტერესებს რამდენად უსაფრთხოა სხვა მანქანის სუპორტების დაყენება სუბარუზე? ანუ რაღაც გადამყვანები რომ ვიჩალიჩო და დავაყენო სხვა სუპორტები, არის რამე შანსი რომ ან ცუდად იმუშავოს, ან დროთა განმავლობაში ცაპკა გააფუჭოს??
აჰაა, არავინ იცის რა და როგორ? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 1st April 2013 - 17:27) [snapback]480591[/snapback] ხოდა რა მასალაა ეგეთი? ვერ ვერკვევი მეტალურგიაში შეგიძლია თვითონ ჩაპკაც გამოიყენო ფართობი თუ გეყოფა იდეალური იქნება... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(ANS-555 @ Apr 1 2013, 17:29) [snapback]480595[/snapback] შეგიძლია თვითონ ჩაპკაც გამოიყენო ფართობი თუ გეყოფა იდეალური იქნება... მაგ შემთხვევაში ალბათ სჯობია რომ იმავე მანქანის ცაპკა გამოვიყენო სადაც ეგ სუპორტები იდგა, ბევრი გაჩარხვა აღარ მომიწევს ![]() ციტატა(gentoo @ 1st April 2013 - 17:30) [snapback]480596[/snapback] წინაც გამოვცვალე და უკანაც. წინ რა გიყენია, ბრემბოები? ციტატა(gentoo @ 1st April 2013 - 17:30) [snapback]480596[/snapback] როგორც სისტემას ისე შეხედეთ მარტო დგუშები და ის არაა. იქ ტორმუზების ძალების გადანაწილება. ცილინდრის ზომა შლანგები კალოტკები სითხე და ყველაფერს აქვს მნიშვნელობა აუჰ, ძალიან ართულებ ![]() მე ჩემს კროსზე 2-პორშნიანის ნაცვლად 4-პორშნიანი დავაყენე და სხვაობა ვიგრძენი, არაფერი სხვა არ გამომიცვლია სუპორტების გარდა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |