![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 474 რეგისტრ.: 1-March 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,287 ![]() |
levanisan
მადლობა დაწვრილებითი ინფორმაციისათვის შენ უკვე დაგიმუღამებია ეს საკითხი. აქ ჩემთვის ყველაზე სასარგებლო ინფორმაცია არის ციტატა ბენზინზე მომუშავე ძრავისათვის უკეთესია პლატინები, ხოლო პლატინები კი დენსოზე უკეთესი NGKს აქვს ანუ, თუ ეს ასეა ჩვენ შეგვიძლია დავსაკვნათ ის რაც უკვე კატალოგში წერია, რომ ტურბინიან ფორესტერზე, რომელსაც ბენზინზე ვამუშავებთ უმჯობესია NGK PFR6B Laser Platinum Spark Plug.და ის ფაქტორი რომ ჩვენი ბენზინები უფრო ბანძი ხარისხისაა რაიმე გავლენას არ ახდენს ამ საკითხზე? |
|
|
![]() ![]() |