გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Feb 22 2011, 20:02
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,162 რეგისტრ.: 28-August 10 მდებარ.: Tbilisi, Georgia მომხმარებელი № 1,361 |
საერთოდ ეგ კაი მარა - ფარენგეიტებს ცელსიუსებზე შეცვლა ვინმემ ხომ არ იცით?
|
|
|
|
![]() |
Dec 19 2012, 13:48
გამოხმაურება
#2
|
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 49 რეგისტრ.: 29-June 11 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,106 |
ს ა ა ხ ა ლ წ ლ ო ფ ა ს დ ა კ ლ ე ბ ა, 31 დეკემბრამდე
SUBARU FORESTER- ზე მილების და ფარენგეიტების გადაყვანა - 40 ლარი. |
|
|
|
Apr 4 2013, 13:08
გამოხმაურება
#3
|
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 40 რეგისტრ.: 13-March 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,311 |
tamaz, და რას იტყვი Forester-ის მაგნიტოლის P-130 Matsushita გადაპროგრამირებაზე? FM-ზე ამერიკული ბიჯი 0.2 MHz აქვს და დგება მარტო კენტ სიხშირეებზე, საჭიროა 0.1 MHz ან 50 KHz, და ადრინდელ მოდელებში, მაგალითად P-127-ში, მაგი ადვილად წყდება 2 რეზისტორის დამატებით და ამასი ასე ვერ მოვახერხე, კი გადადის 0.1 MHz ბიჯზე მარგამ ერთდროულად იაპონურ დიაპაზონში 76-90 MHz, რომელიც ცხადია არ გვჭირდება.
|
|
|
|
![]() ![]() |