![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
მოკლედ ჰაერის ფილტრებზე ინთეიქებზე არარის თემა რაც ტურბინიან მანქანებში საკმაოდ აქტუალურია და საკმაოდ გამოსადეგარი ნივთია
ვინ რომელი ფილტრს ვანიჭებთ უპირატესობას რატომ დაასე სემდეგ ვისაუბროთ მაგალითად hks ფილტრი არავის არ მოწონს ყველა ამბობს ნაგავიაო მაგრამ რატომ ერთ ერთი წამყვანი ბრენდია ზოგადად პერფომანსშიდა ფილტრი ვერ გაკეტეს ნიუჟელი?? ხოდა კიდევ ვოზდუხამერის დაბრედვასთან დაკავშირებით ზოგს უყენიაარ იბრიდება ზოგს უყენია და ებრიდება მანდაც რარაც სხვაში მგონია საქმე თორე ხო ყველას დაებრიდებოდა ეხლა ვაპირებ მე მაგალითად აი ამ ფილტრის ჩამოტანას http://www.amazon.com/AEM-AEM-21-201D-XK-U...=AEM-21-201D-XK საკმაოდ კარგად გამოიუყრება თან თავიც მოხდილი აქვს ( ანუ სადაც დადგება ეგრევე ჰაერს აიღებს ) და პახოდუ გადავღობავ კიდევაც მალევე რო ცივმა ჰაერმა იმოძრაოს ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ერთდაერთი რაც ამ ტემასთან დაკავშირები მაქვს დასაწერი არის ის რომ პადკრილნიკის გარეშე
ეგ ფილტრი კრილოს ქვეშ არ დააყენოთ! სტუკი ზედ გაქვს ერტი ტალახი ან ცვიმა და გუბე თუ მოხვდა. ტოიტა ჰაილუქსზე არ ეყენა პადკრილნიკი ტალახებში მოუწია სიარული და მატორისტმა რომ დაშალა ძრავი. ხელით იხებდა ტალახებს. ძრავი გაჭედილი იყო. მთავარია არ ამოგანგლოს დალახმა ანუ რია არიყოს. პატარა წვიმებს და რაღაცეებს უძლებს უპრობლემოდ. მე AEM მიყენია და სპეციალური სარეცხი და ზეთი მივასხი 20$ მივცი 2 ბოთლია წელიწადში ერთხელ ვრეცხავ ან ყოველ 30-40 ათასზე. მაგდენი არ დამცალდა რო მევლო მარა მაინც ![]() PERRIN მირჩევნია მაქედან ყველას. ან K&N ვოზდუხამერს კალიბრაცია არ ჭირდება მაგ ფილტრებზე. |
|
|