![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
მოკლედ ჰაერის ფილტრებზე ინთეიქებზე არარის თემა რაც ტურბინიან მანქანებში საკმაოდ აქტუალურია და საკმაოდ გამოსადეგარი ნივთია
ვინ რომელი ფილტრს ვანიჭებთ უპირატესობას რატომ დაასე სემდეგ ვისაუბროთ მაგალითად hks ფილტრი არავის არ მოწონს ყველა ამბობს ნაგავიაო მაგრამ რატომ ერთ ერთი წამყვანი ბრენდია ზოგადად პერფომანსშიდა ფილტრი ვერ გაკეტეს ნიუჟელი?? ხოდა კიდევ ვოზდუხამერის დაბრედვასთან დაკავშირებით ზოგს უყენიაარ იბრიდება ზოგს უყენია და ებრიდება მანდაც რარაც სხვაში მგონია საქმე თორე ხო ყველას დაებრიდებოდა ეხლა ვაპირებ მე მაგალითად აი ამ ფილტრის ჩამოტანას http://www.amazon.com/AEM-AEM-21-201D-XK-U...=AEM-21-201D-XK საკმაოდ კარგად გამოიუყრება თან თავიც მოხდილი აქვს ( ანუ სადაც დადგება ეგრევე ჰაერს აიღებს ) და პახოდუ გადავღობავ კიდევაც მალევე რო ცივმა ჰაერმა იმოძრაოს ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
TaO
ANS-555 ანუ ზოგ გარაჟში გაკეთებულ ინთეიქს ახასიათებს MAF-ის პარამეტრების არევა. ანუ ჰაერს ვერ ითვლის ზუსტად რაღაც დიაპაზონში სწორად. ეს ყველაფერი მარტივად გამოჩნდება სმესის დაჩიკით ლოგირებით და შემდგომი ნასტროიკით. ვინც მაგას აყენებს ძირითადად ნასტროიკასაც უკეთებენ ამიტომ ეგ პრობლემა მოხსილია. დანარჩენი ზემოთ ვინც ერკვევა უფრო დაწერეს აგერ უკვე. მე მიყენია ტუმანიკთან პირადაპირ ანუ წინა შიტოკში, მალე ტურბინასაც მანდ გადავიტან და ვიხლოპსაც ასერომ ეგ ინთეიქი იქვე დარჩება. რამე კარგ ფილტრს წამოვაცმევ. ქვემოდან პადკრილნიკი და ძრავის "ზაშიტა" დაიცავს. ტალახებისგან და წყლისგან. დანარჩენზე პრობლემა არაა. |
|
|