![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ესეიგი მინდა ამერიკული 2.5 იაპონური 2.0 იმპრეზების შედარება რომლის ყიდვა ჯობს, ამერიკული ვერ დადის რაც მინახავს, დაჟე დადუნინგებულიც ვერ დადიოდა, 3 ცალი სხვადასხვა მაქვს ნანახი.
მოდით გავარჩიოთ რაშია განსხვავება ამ მანქანებში მგონი ბევრს აინტერესებს მაგალითან 2003 წლის მოდელები |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
სიმძლავრისთვის ძრავში ყველაზე დიდი მნიშვნელობა აქვს გალოვკებს და ამერიკულებს იმდენად ბანძი გალოვკები აქვს რომ პირდაპირ გადასაყრელია.
იდეალური იქნებოდა ამერიკული 2.5 იაპონური გალოვკებით, ნუ რა თქმა უნდა ტურბინა ერთსაც უნდა და მეორესაც |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Apr 5 2013, 23:03) [snapback]482245[/snapback] სიმძლავრისთვის ძრავში ყველაზე დიდი მნიშვნელობა აქვს გალოვკებს და ამერიკულებს იმდენად ბანძი გალოვკები აქვს რომ პირდაპირ გადასაყრელია. იდეალური იქნებოდა ამერიკული 2.5 იაპონური გალოვკებით, ნუ რა თქმა უნდა ტურბინა ერთსაც უნდა და მეორესაც აბა შენ რატომ გყავს ამერიკული იმპრეზა? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |