![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
მოკლედ ჰაერის ფილტრებზე ინთეიქებზე არარის თემა რაც ტურბინიან მანქანებში საკმაოდ აქტუალურია და საკმაოდ გამოსადეგარი ნივთია
ვინ რომელი ფილტრს ვანიჭებთ უპირატესობას რატომ დაასე სემდეგ ვისაუბროთ მაგალითად hks ფილტრი არავის არ მოწონს ყველა ამბობს ნაგავიაო მაგრამ რატომ ერთ ერთი წამყვანი ბრენდია ზოგადად პერფომანსშიდა ფილტრი ვერ გაკეტეს ნიუჟელი?? ხოდა კიდევ ვოზდუხამერის დაბრედვასთან დაკავშირებით ზოგს უყენიაარ იბრიდება ზოგს უყენია და ებრიდება მანდაც რარაც სხვაში მგონია საქმე თორე ხო ყველას დაებრიდებოდა ეხლა ვაპირებ მე მაგალითად აი ამ ფილტრის ჩამოტანას http://www.amazon.com/AEM-AEM-21-201D-XK-U...=AEM-21-201D-XK საკმაოდ კარგად გამოიუყრება თან თავიც მოხდილი აქვს ( ანუ სადაც დადგება ეგრევე ჰაერს აიღებს ) და პახოდუ გადავღობავ კიდევაც მალევე რო ცივმა ჰაერმა იმოძრაოს ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მაგ გადაღობვასთან ფრთხილად იყავი ძალიან დიდ წინაღობას შეუქმნი.
2 ფილტრი ჩადო ჯობია. ერთი ცივი ჰაერის თავისი და მეორე სტოკ ბოქსში რაც დევს ის. ასე დაიზღვევ თავს და გამტარობასაც არ შეამცირებს ძალიან. ჩემ ცივი ჰაერის ფილტრს ჰაერი წნევით ხვდებოდა. ფატფარნიკთან ყველაზე მეტი ნაკადი ხვდება ჰაერის როცა ჩქარა მიდიხარ. თითქმის დადებითი წნევაა. სულ მეყენა ანუ სულ მაგით დავდიოთი. ოღონ რაც ზემოთ დავწერე. პადკრილნიკი აუცილებლად ანუ ტალახებში რომ გაივლი არ უნდა ეშხეფებოდეს ფილტრს არაფერი. წვიმისას კი წინიდან ხუფს გაუკეთებ და მორჩა. AEM-ის ხო ნახე ჩემთან როგორც მეყენა თუ არ მინახებია? ლურჯი როა. |
|
|