![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 325 რეგისტრ.: 7-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 71 ![]() |
მოკლედ , გავაგრძელოთ აქ ჯაჭვების თემა! ვეცდები მოვიძიო ინფო ამის შესახებ.
საკმაოდ ძვირი სიამოვნებაა ცეპები, მაგრამ არის იაფი ალტერნატივები : აი ერთ-ერთი მათგანი: http://www.amazon.com/gp/product/B000VAFN5...;pf_rd_i=507846 |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(iraklik @ 4th November 2009 - 16:04) [snapback]48929[/snapback] აბა არგუმენტირებულად, რატომ და როდის ჯობია? რატომ ჯობია ეხლავე აგიხსნი ![]() 1) ცეპები უნდა გეყაროს ამნქანაში და უცებ რო მოგიწევს ტოვლში გადასვლა უნდა ამოიღო ჩააცვა და გააგრძელო გზა (ანუ დისკომფორტია რა) 2) ხშირად არისხოლმე რომ მსრალ გზაზე მოძრაობ და უცებ გაიჩითება მოყინული (ჩემი ქუჩა ეგეთია იმიტო რო ცრდილიანია) ხოდა არის საშიში 3) არასებობს რო შენ ფორესტერის პასადკით ჟაჭვებით გაიარო და სხვა ფორესტერმა ვერ გაიაროს ზამთრის საბურავით. 4) ზამთრის საბურავით შეგილია იმიძრაო ჩქარა რასაც ცეპით ვერ იზავ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 325 რეგისტრ.: 7-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 71 ![]() |
ციტატა(mixa @ Nov 4 2009, 16:12) [snapback]48935[/snapback] რატომ ჯობია ეხლავე აგიხსნი ![]() 1) ცეპები უნდა გეყაროს ამნქანაში და უცებ რო მოგიწევს ტოვლში გადასვლა უნდა ამოიღო ჩააცვა და გააგრძელო გზა (ანუ დისკომფორტია რა) 2) ხშირად არისხოლმე რომ მსრალ გზაზე მოძრაობ და უცებ გაიჩითება მოყინული (ჩემი ქუჩა ეგეთია იმიტო რო ცრდილიანია) ხოდა არის საშიში 3) არასებობს რო შენ ფორესტერის პასადკით ჟაჭვებით გაიარო და სხვა ფორესტერმა ვერ გაიაროს ზამთრის საბურავით. 4) ზამთრის საბურავით შეგილია იმიძრაო ჩქარა რასაც ცეპით ვერ იზავ. მაშინ მე გავაგრძელებ ოღონდ ჯაჭვების + ებზე . 1) ცეპები უნდა გეყაროს ამნქანაში და უცებ რო მოგიწევს ტოვლში გადასვლა უნდა ამოიღო ჩააცვა და გააგრძელო გზა (ანუ დისკომფორტია რა) დისკომფორტი არის, მაგრამ , როცა გჭირდება (სეზონზე) ხო ცვლი ოთხივე საბურავს, მოხსნა დაყენების ხარჯი რო იანგარიშო + ბალანსირება შეიძლება დაფიქრდე ღიირს კი მაგდენი ხარჯი ამ კომფორტს. 2) ხშირად არისხოლმე რომ მსრალ გზაზე მოძრაობ და უცებ გაიჩითება მოყინული (ჩემი ქუჩა ეგეთია იმიტო რო ცრდილიანია) ხოდა არის საშიში . ამ შემთხვევაში ჯობია, მაგრამ შენც ნელა გაიარე იმ ადგილას ![]() 3) არასებობს რო შენ ფორესტერის პასადკით ჟაჭვებით გაიარო და სხვა ფორესტერმა ვერ გაიაროს ზამთრის საბურავით. ოოო აი მაგი უკვე სადავოა, და ალბათ რეალური ფაქტები დაგვანახებს სინამდვილეს. თანახმა ვარ მოვაწყოთ მინი შეჯიბრი. ![]() აბა წარმოვიდგინოთ მაღალი მოყინული და თოვლიანი აღმართი.(ოხრად გვაქვს საქართველოში ასეთი ადგილები) მანდ პასადკას უკვე არა აქვს მნიშვნელობა, მანდ მნიშვნელობა აქვს მოჭიდებას, რაც ცეპებს ცალსახად უფრო მეტი აქვს. 4) ზამთრის საბურავით შეგილია იმიძრაო ჩქარა რასაც ცეპით ვერ იზავ. მოყინულ ტრასაზე კი უფრო ჩქარა ივლი. მაგრამ ზოგიერთი მოდელის ცეპებით მაქს, 40-50კმ/სთ მდე სიჩქარით შეგიძლია იარო და აი თუნდაც თოვლიან და მოყინულ სერპანტინებზე მგონი ცეპებით უფრო თამამად, შედეგად უფრო სრაფადაც ივლი. |
|
|
![]() ![]() |