![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ამერიკული მანქანების დიდ ნაწილს აქვთ DRL. ანუ რას ნიშნავს ეს.
როდესაც მანქანა დაქოქილია და ხელის მუხრუჭი ჩაწეულია ფარები სულ ანთია. რადგან საქართველოში არ არის ბურუსი და საშინელი ამინდი ტყუილა ენერგის ხარჯვაა ეს პრობლემა მეც მქონდა. ზოგმა რა მითხრა ზოგმა რა. კომპიუტერზე მიიყვანე 50 ლარად ჩაგიქრობენო ზოგმა ვაფშე არ ეშველებაო. ამიტომ ავიღე სქემები და მეთვითონ დავიწყე ძებნა თუ როგორ შეიძლებოდა გამეთიშა ეს სისულელე. ბევრი არ მიდზებნია მალევე ვიპოვე სისტემაში DRL ბლოკი, რომელსაც მხოლოდ სართის გამოძრობა სჭირდებოდა. 1 საათი მაინც ვეძებე მანქანაში სად შეიძლებოდა ყოფილიყო ეს ბლოკი და ბოლოს მთელი ტორპედოს დაშლის შემდეგ როგორც იქნა ვიპოვე. და აი ისიც. მხოლოდ გამოზრობა უნდა და პრობლემა მოგვარებულია ![]() მარჯვენა კუთხეში ფეჩთან წითლად არის შემოხაზული ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(Likvidator @ 23rd November 2011 - 16:14) [snapback]335240[/snapback] მე ეგ პრობლემა სულ ადვილად გადავწყვიტე, შურუპი ჩავხრახნე რუჩნიკის ქვეშ ისე რომ როცა რუჩნიკს დაუშვებ ბოლომდე არ დადის, ანუ ოდნავ წამოწეული რჩება და ფარებიც ქვრება აუუუუ, მაგარი ვიხალისე ![]() ![]() ![]() საღოლ ძმაო ![]() ჩაგეხსნა პლოვოდი შიგნით ღილაკზე ქემაინც მასე თუ აპირებდი ![]() |
|
|
![]() ![]() |