![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 30 რეგისტრ.: 5-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,367 ![]() |
გამარჯობათ!
ვინმემემ თუ იცით სუბარუ ლეგასს ბ4-ის ძრავის რესურსი რამდენი აქვს ?? და კიდევ ერთი, ასეთი რაგაც მითხრა ხელოსანმა ზოგადად სუბარუს ტურბინიან ძრავებზე, რომ თუ ბოლომდე დაკეტილით, 10 წუთი მაინც ივლი, ძრავს დაასტუკებო და რამდენად შეესაბამება სიმართლეს? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ჩვენ გვყავდა ამერიკული 2000 წლიანი 320K გარბენით გაუხსნელი ძრავით და იდეალურად მუშაობდა, ეხლანდელი პატრონის ხელშიც ბულკივით დადის, თანაც გაზზეა 1 წელზე მეტია
ციტატა(crimson @ 30th April 2013 - 16:40) [snapback]490035[/snapback] 3-4 წუთი და მერე ფეხი უნდა აუშვა. პრობლემატური ძრავია, ზეთEბი ისა ესა, კაროჩე ჯობია უტურბინო ბევრად ფეხი რომ ავუშვა და ბუსტი დავაგდო მაშინაც პრობლემაა? ანუ 180 დავკეტე და მეტე ბუსტი 0-ზე დავაყენე და ეგრე რომ ვიარო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 30 რეგისტრ.: 5-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,367 ![]() |
ციტატა(karlo-fan @ Apr 30 2013, 16:55) [snapback]490047[/snapback] ჩვენ გვყავდა ამერიკული 2000 წლიანი 320K გარბენით გაუხსნელი ძრავით და იდეალურად მუშაობდა, ეხლანდელი პატრონის ხელშიც ბულკივით დადის, თანაც გაზზეა 1 წელზე მეტია ფეხი რომ ავუშვა და ბუსტი დავაგდო მაშინაც პრობლემაა? ანუ 180 დავკეტე და მეტე ბუსტი 0-ზე დავაყენე და ეგრე რომ ვიარო მე როგორც ამიხსნეს შეზეთვის პრობლემა მაქვს მაღალ სიჩქარეზე სუბარუს "ოპოზიტურ" ძრავებს ციტატა(RACKER @ Apr 30 2013, 17:10) [snapback]490063[/snapback] legacy b4 აი რალიზე ბიჭები სულ ნახევარი გაზით დადიან ![]() იმიტომაც აქვთ მანქანაზე კაპოტი სულ ახდილი ![]() პოლნითი კი დადიან, მაგრამ რალიზე რამდენი წუთი ივლის ? |
|
|
![]() ![]() |