![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 30 რეგისტრ.: 5-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,367 ![]() |
გამარჯობათ!
ვინმემემ თუ იცით სუბარუ ლეგასს ბ4-ის ძრავის რესურსი რამდენი აქვს ?? და კიდევ ერთი, ასეთი რაგაც მითხრა ხელოსანმა ზოგადად სუბარუს ტურბინიან ძრავებზე, რომ თუ ბოლომდე დაკეტილით, 10 წუთი მაინც ივლი, ძრავს დაასტუკებო და რამდენად შეესაბამება სიმართლეს? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(RS-dziii @ 2nd May 2013 - 10:06) [snapback]490462[/snapback] ბევრმა შეიძლება ტრეკზე ვერ იაროს ესე...... და არ იაროოს!!!! მე მიგაზავია ქალაქში 20 წუთი 25 შეუსვენებლივ 4 კავი ვიჯექით იმ დღეს რუსთავში შეჯიბრი რო იყო შემოვედით თუ არა თბილისში ე60 535 ტურბო ამეკიდა და 7000 აბაროტებზე უცვლიდი სულ მანქანებში 1 და 2 ვაძლევდი მაგარ ნაგრუსკაზე მყავდა 7000 აბაროტზე 6500 ზე ვცვლიდი მერე ნაბერეჟზე გადაკეტილი მოვდიოდი მომენტებში თუ ჩამოვიდოდი 160 კმ ზე მივედი ბელიაშვილამდე ასტრა პარკი რო არის მაქამდე გაზ გაყრილი და ბოლოს რო ჩავადგი კიდეე ვერ წავიდა ისე როგორც ცივზე მიდის ხოლმე და გავაგრილე მანქანა ნელი სიარულით 2 კმ გავიარე და გავჩერდი ანუ გადახურდა ტურბინა ქულერი ყველაფერი ხო იასნაად? მემგონი გადავრჩიი რო გაცივდა ისევ ისე იდგამს ჯვარი წერია არფერს არ უჩივიი ))) სავარაუდოთ გადავრჩი ანუ შენ ძრავს დიდი რესურსი ქონია ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |