![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 741 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 490 ![]() |
მაინტერესებს არსებობს თუ არა ისეთი ინფორმაციული წყარო საიდანაც გავიგებ კონკრეტულად დღეისთვის რა ღირს ესა თუ ის მანქანა ?
თუ ვიმნემ იცით,არ დაიზაროთ და შემეხმიანეთ რა |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(lashkaaa @ 4th November 2009 - 21:15) [snapback]49055[/snapback] და კონსტიტუცია თავშია კალე,ანუ მზღვეველს აქვს კანონიერი უფლება,რომელიც გაწერილია "კანონი დაზღვევის შესახებ"-ში, რეგრესის მოთხოვნისა რეგრესი ნიშნავს ზუსტად ამას! ანუ შენ რომ დაარტყი დაზღვეულს,შენ რომ მოგთხოვოს სადაზღვევომ ანაზღაურება ეს ჩემი დაწერილი არაა ეხლა მაიცაააააააა.... ჯერ კონსტიტუცია და კანონი რა კავშირშია ერთმანეთთან??? მაგრამ ეგ არა უშავს... გავიარეთ ვთქვათ... სადაზღვევოს გადამზღვევთან რომ აქვს ხელშეკრულება და გადაზღვევას აკეთებს თავისი ზარალის??? ამ დროს რა ხდება ჰა??? გამოძალვა არაა??? ანუ სადაზღვევო ყველა ვარიანტში იღებს თავისას გადამზღვევისაგან, ხოლო მესამე პირისაგან თუ რაც გინდა დაარქვი, მისგან დამატებით ბონუსს იკიდებს... მშვენივრად ვხვდები თუ რაზეც საუბრობ, მაგრამ კიდევ ერთხელ დაუფიქრდი აბა?! ეგ კანონი გადმოკოპირებულია ევროპული ან ამერიკული კანონმდებლობიდან, სადაც ING და სხვა მისნაირები რულამე, რომელთაც გადამზღვევები არცა ყავთ და არც სჭირდებათ და საერთოდ სხვა სიტუაციაში უწევთ მოქმედება... საქართველოში კი? სადაზღვევოს გადამზღვევი ეუბნება რომ რისკს უზღვევს 5 %-ად, ხოდა კიდია რა... სუფთა მოგებაზე მუშაობს, თავისი სერვისის თვითღირებულებაა გაყიდულის 3%, 2% სუფთა მოგება და კიდევ ასე ამოღებულ-გამოძალული ბონუსები... არა უშავს, სერიოზულად ვამბობ რომ ფინანსური მიადგება მაგ სფეროსაც, ხოდა მერე ვაი... ![]() |
|
|
![]() ![]() |