![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,952 რეგისტრ.: 31-July 09 მდებარ.: Georgia მომხმარებელი № 265 ![]() |
დღეს კიდევ ერთი გამოცდა მოვუწყვე ჩემს ფორიკას ოფროუდში და გთავაზობთ მოკლე რეპორტაჟს ფოტოებით. ვფიქრობ საინტერესო იქნება ამ თემაში თქვენც თუ დადებთ ხოლმე ოფროუდის ფოტოებს და ვიდეოებს.
შებინდებისას არხეინად მივუყვებოდი ერთი პატარა სოფლის მოასფალტებულ გზას. წვიმის წვეთები სულ უფრო ხშირად ეცემოდნენ საქარე მინას, სუნით იგრძნობოდა რომ ძლიერად დაუშვებდა. ჩემგან მარცხნივ გველივით მიიკლაკნებოდა სოფლის მიგდებული შარაგზა, მიხვეულ-მოხვეული, შიგადაშიგ დიდი ორმოებით. გვერდით მაცდურად მომდევდა და მემუდარებოდა, თავის კლანჭებში მითრევდა. თვალწინ აბობოქრებული და ყოვლისმომცველი ოფროუდი წარმომიდგა. სურვილი თანდათან მერეოდა, გახშირებული წვიმა კი სულ უფრო მეტად იღვრებოდა ადრენალის წვეთებად. ცოტაც და ორგაზმივით იფეთქა ნებისყოფაზე გამარჯვებულმა ოფროუდმანიამ. წამებში უკვე ატალახებულ გზაზე ვიდექი და ბუზღუნით მივაჭენებდი ცეცხლას. ის კი ქედმოუხრელად მიიკვალავდა ტალახიან გუბეებს. ერთ მონაკვერთზე გზა წყდებოდა და მინდორზე გადადიოდა, რომელიც დახრილი იყო დაახლოებით 30 გრადუსით. სველ, თანაც დახრილ მინდორზე ჩასვლა ვერ გავრისკე , რომ დავცურებულიყავი კლდეზე ჩავიჩეხებოდი. მანქანა უკან დავხიე. უკან სვლაზე ზედმეტი გაზი მომივიდა და გვერდულად წამიღო, რის შედეგადაც აი აქ აღმოვჩნდი ![]() ![]() ეს უფრო ახლოს ![]() ![]() აი გვერდიდან, მიწაყრილზე შეჯდა მანქანა. ![]() მოკლედ ვეღარც წინ წავედი და ვერც უკან. მანქანას სიმძიმე დაკარგული ქონდა, რადგან მიწაყრილზე იჯდა და საბურავები მსუბუქად ბუქსაობდა ტალახში. ბევრი რეჟიმი ვცადე, მაგრამ ამაოდ. ამასობაში დაღამდა ![]() ![]() ჯერ პიკაპით მოვიდა ჩემი მეგობარი ტოიოტა ჰაილუქსით, მაგრამ უკან სიმძიმე არ ედო და ვერ ამომიყვანა, თავადაც ლამის დარჩა იმ ტალახში. შემდეგ კი მეორე მეგობარი მოვიდა ძველისძველი "კოლხოზნიკით". ![]() მე ტელეფონი მოვიმარჯვე და ნაცნობ კამაზის მძღოლთან ვაპირებდი უკვე დარეკვას, თან ისეთი ლისი საბურავები ქონდა ამ რუსულ მახინას, რომ დავცინე, მაგრამ ჰოი საოცრებავ. დაგრიხა თოკი და ბაწარი და ამოიყვანა მისი ძმობილი ჭიანჭველა , ჩვენი ფორიკა. სამწუხაროდ ვერ გადავიღე , რამეთუ საჭესთან ვიჯექი. დიდი მადლობა საბჭოთა კავშირის დიად გამოგონებას - მის აღმატებულება "კოლხოზნიკს" |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,952 რეგისტრ.: 31-July 09 მდებარ.: Georgia მომხმარებელი № 265 ![]() |
ნერვოზი გამიჩინა დღეს ლამის ცეცხლამ. ტალახები გამოვრეცხე კერხერზე და დრაჟენია ვერ შევაჩერე, ხან ხადაოვოი ვამოწმე, ხან კარობკა. ბოლოს ბალანსირებაზე შევიარე ნავსიაკი და აღმოჩნდა რომ წინა დისკის შიდა მხარეს დაახლოებით 100 გრამი ტალახი იყო მიმხმარი, რომელიც ისე არღვევდა ბალანსს, რომ ლამის ინგრეოდა მანქანა. მოკლედ, როგორც იტყვიან ვსიო ხარაშო, ჩტო ხარაშო კანჩაეტსია. ასე რომ გაითვალისწინეთ და ოფროუდის შემდეგ კარგად გამოწმინდეთ ხოლმე ტალახი ობოდებიდან.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 39 რეგისტრ.: 4-November 09 მომხმარებელი № 528 ![]() |
ციტატა(Forik @ Sep 30 2009, 23:06) [snapback]39557[/snapback] ნერვოზი გამიჩინა დღეს ლამის ცეცხლამ. ტალახები გამოვრეცხე კერხერზე და დრაჟენია ვერ შევაჩერე, ხან ხადაოვოი ვამოწმე, ხან კარობკა. ბოლოს ბალანსირებაზე შევიარე ნავსიაკი და აღმოჩნდა რომ წინა დისკის შიდა მხარეს დაახლოებით 100 გრამი ტალახი იყო მიმხმარი, რომელიც ისე არღვევდა ბალანსს, რომ ლამის ინგრეოდა მანქანა. მოკლედ, როგორც იტყვიან ვსიო ხარაშო, ჩტო ხარაშო კანჩაეტსია. ასე რომ გაითვალისწინეთ და ოფროუდის შემდეგ კარგად გამოწმინდეთ ხოლმე ტალახი ობოდებიდან. მეგობარს ყავს მეთქი ფოესტერი და ისიც გიჯობს . მასაც და თქვენც გირჩევთ subaru ტალახის არაა ეგ არის ზამთარში . თოვლზე. ქვიშაზე. თორე კაპუტ დაემართება/ ყველა დაგიფაროს ღმერთმა / WRC რალის მეფეა და იქ არამგონია რომ მუხლებამდე ტალახი იყოს.მანდ მე ვარ KING OF MUD.დაჯე ლისი საბურავებით. ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ციტატა(DaKaR @ Nov 4 2009, 22:23) [snapback]49095[/snapback] მეგობარს ყავს მეთქი ფოესტერი და ისიც გიჯობს . მასაც და თქვენც გირჩევთ subaru ტალახის არაა ეგ არის ზამთარში . თოვლზე. ქვიშაზე. თორე კაპუტ დაემართება/ ყველა დაგიფაროს ღმერთმა / WRC რალის მეფეა და იქ არამგონია რომ მუხლებამდე ტალახი იყოს.მანდ მე ვარ KING OF MUD.დაჯე ლისი საბურავებით. ![]() ![]() მშვენივრად დადის ტალახშიც და იქაც რაც შენ ჩამოთვალე, პროსტო ყველაფერს აქვს თავისი ზღვარი. შენ რატომღაც დრაგსტერად გაქვს წარმოდგენილი ფორესტერი, იასნია შენი მანქანის შემდეგ ეგრეც არის. და ის ტალახი რომელიც ამ კაცს აღიზიანებდა მაღალ სიჩქარეზეა ნერვებზე მომშლელი, შენი მანქანით ეგრე ალბათ არც დადიხარ, და შენი მეგობტის ტტბ როგორც მე მივხვდი ასფალტს არ გაცდენილა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 39 რეგისტრ.: 4-November 09 მომხმარებელი № 528 ![]() |
ციტატა(Joker @ Nov 5 2009, 00:11) [snapback]49111[/snapback] მშვენივრად დადის ტალახშიც და იქაც რაც შენ ჩამოთვალე, პროსტო ყველაფერს აქვს თავისი ზღვარი. შენ რატომღაც დრაგსტერად გაქვს წარმოდგენილი ფორესტერი, იასნია შენი მანქანის შემდეგ ეგრეც არის. და ის ტალახი რომელიც ამ კაცს აღიზიანებდა მაღალ სიჩქარეზეა ნერვებზე მომშლელი, შენი მანქანით ეგრე ალბათ არც დადიხარ, და შენი მეგობტის ტტბ როგორც მე მივხვდი ასფალტს არ გაცდენილა ![]() ბუზუზუზუ მაგას მგონი ასფალტი არ ღირსებია და მაგიტომ ვამბობ. ჩემი პაჯერო კიდევ 2.5 დიზელი 170 ადებს და საკმაოდ მყარადას დადის .. ავტომანზე ml 270 cdi მომზდევდა.ანუ ჩემს უკან იყო იგოეთიდან დიღომამდე. ჰო და იმას ვამბობდი რომ მერე უნდა ეგრევე რეცხო, პილნიკები და რაზვალნი ტულკები ურემონრტო თუ ტალახი მოხვდა შიგ ცუდად.. ანდა აპოორნისა და კალოდკებს შორის ტუ რამე დარჩა ხაზავს . დადის და აკეთებს ჩემი ძმაკუშა მტალკახის მერე მანქანას ,,,, მე კი აგვისტოს მერე არ გამირეცხავს ![]() |
|
|
![]() ![]() |