![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,485 რეგისტრ.: 31-July 12 მდებარ.: რუსთავი :-) მომხმარებელი № 2,844 ![]() |
ძაან მეეჭვება ვინმეს ქონდეს მარა მაინც დავწერ, სადმე ხომარ გეგულებათ მხოლოდ კუზაო? ან სად ვეძებო? ჰეჩბეკი არა ხოლოთ
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(giorguna22 @ 8th May 2013 - 13:11) [snapback]491930[/snapback] გასაგებია.მაგრამ ქარხნული ბუსტი რატომ აქვს WRX-ს 1.0 და ფორიკას 0.7 თუ 0.8? კამპიუტერიდან რეგულირდება ეგ ყველაფერი, WRX-ის პრაშივკა პირდაპირ იწერება ფორესტერის ეკუში და იგივე ტურბინას თუ მიაყენებ სიმძლავრეც იგივე ექნება. ციტატა(giorguna22 @ 8th May 2013 - 13:18) [snapback]491935[/snapback] ანუ ფორიკას დაუყენებ დიდ ტურბინას და ირბენს 1.0 ბუსტით ნასტროიკის გარეშე და რესურს დედა არ დაეღლება? მე მგონი რო ვერა ზუსტად იგივენაირად დაეღლება როგორც იმპრეზას ეღლება. ერთიდაიგივეა იმპრეზას და ფორიკას ძრავები, მეტსაც გეტყვი და ნაწილების კოდებიც ერთი აქვს. STI იმპრეზას ძრავში ნუ ავურევთ, იქ სულ სხვა საკითხია |
|
|
![]() ![]() |