![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,485 რეგისტრ.: 31-July 12 მდებარ.: რუსთავი :-) მომხმარებელი № 2,844 ![]() |
ძაან მეეჭვება ვინმეს ქონდეს მარა მაინც დავწერ, სადმე ხომარ გეგულებათ მხოლოდ კუზაო? ან სად ვეძებო? ჰეჩბეკი არა ხოლოთ
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 ![]() |
maxouni
გასაგებლარ ![]() ციტატა(RACKER @ 8th May 2013 - 13:22) [snapback]491938[/snapback] ჩემ მანქანას სტანდარტში 0.5 ბარი აქ წნევა და 210 ცხენი ეხლა რომ 1.5 ბარს ვუბერავ და ბევრად მეტი ცხენი აქ რა ვერ უძლებს მატორი გინდა მითხრა? აქაც გასაგებია ციტატა(RACKER @ 8th May 2013 - 13:22) [snapback]491938[/snapback] კამპიუტერიდან რეგულირდება ეგ ყველაფერი, WRX-ის პრაშივკა პირდაპირ იწერება ფორესტერის ეკუში და იგივე ტურბინას თუ მიაყენებ სიმძლავრეც იგივე ექნება. ამის გათვალისწინებით ![]() |
|
|
![]() ![]() |