IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ძრავის რესურსი
legacy b4
გამოხმაურება Apr 30 2013, 15:31
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 30
რეგისტრ.: 5-April 13
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 3,367




გამარჯობათ!

ვინმემემ თუ იცით სუბარუ ლეგასს ბ4-ის ძრავის რესურსი რამდენი აქვს ??
და კიდევ ერთი, ასეთი რაგაც მითხრა ხელოსანმა ზოგადად სუბარუს ტურბინიან ძრავებზე, რომ თუ ბოლომდე დაკეტილით, 10 წუთი მაინც ივლი, ძრავს დაასტუკებო და რამდენად შეესაბამება სიმართლეს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Black Jo
გამოხმაურება May 9 2013, 23:06
გამოხმაურება #2


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(OZY @ 9th May 2013 - 23:53) [snapback]492343[/snapback]
რატო გგონიათ ძმაო მასე ჩემ მანქანაზეც ხო არ გჯეროდათ ??

იმიტომ მგონია რომ რეალობასთან ახლოს არის.

მე ხომ არ ვამბობ გინდა თუ არა ეგრეა მეთქი, ვაააა

ციტატა(OZY @ 9th May 2013 - 23:53) [snapback]492343[/snapback]
ისე დაშბორდი მოვხსენი და პრავოდკას არაფერი ჭირდა მე წავათალე გვერდი

სავალდებულო არ არის რომ პრავოდკა შეცვლილი იყოს, იგივენაირ დეშბორდს დაითრევს კაცი დაბალ პრაბეგინას და დააყენებს, რა პრობლემაა ვერ ვხდები smile.gif

და მე რომ ვახსენე იმ ლეგასზე ისეთი დეშბორდი იდგა რომელიც ოდნავ შემდგომ მოდელზე გამოდიოდა და შესაბამისად პრავოდკა ცოტა სხვა აქვს, მაგაზე იყო გადაკეთებული, სხვა მეტი კიარაფელი და პრაბეგი კიდევ დარჩა ამ ახალი დეშბორდის, მიდი და გაარკვიე ეხლა რეალური რამდენი ჰქონდა გარბენი biggrin.gif

შეფასებას როცა უკეთებენ აუკციონზე მანდ დეშბორდს კიარ ხსნიან რომ დაადგინონ მაგისია თუ არა biggrin.gif გადაწევენ ზაჟIგანიას და იწერენ კილომეტრაჟს და მორჩა მაგით smile.gif

და ვაბშე სუბოსთვის პრაბეგს ჩემი აზრით ყურადღება არ უნდა მიაქციო smile.gif შეიძლება 5K გავლილმაც დაასტუკოს და შეიძლება 200K-მაც smile.gif ასე რომ დაიკიდეთ ეგ თემა

რესურსი სუბოს აქვს თავისებური მოვლიდან გამომდინარე.... თუ იყენებ სპორტული რეჟიმებზე იასნია ბევრს ვერ ივლის, თუ კატაობ მაშინ მეტს გაივლი, ეგ არის სულ სუბოს ფილოსოფია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RS30
გამოხმაურება May 9 2013, 23:41
გამოხმაურება #3


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 107
რეგისტრ.: 15-April 13
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 3,379




ციტატა(Black Jo @ May 10 2013, 00:06) [snapback]492345[/snapback]
იმიტომ მგონია რომ რეალობასთან ახლოს არის.

მე ხომ არ ვამბობ გინდა თუ არა ეგრეა მეთქი, ვაააა
სავალდებულო არ არის რომ პრავოდკა შეცვლილი იყოს, იგივენაირ დეშბორდს დაითრევს კაცი დაბალ პრაბეგინას და დააყენებს, რა პრობლემაა ვერ ვხდები smile.gif

და მე რომ ვახსენე იმ ლეგასზე ისეთი დეშბორდი იდგა რომელიც ოდნავ შემდგომ მოდელზე გამოდიოდა და შესაბამისად პრავოდკა ცოტა სხვა აქვს, მაგაზე იყო გადაკეთებული, სხვა მეტი კიარაფელი და პრაბეგი კიდევ დარჩა ამ ახალი დეშბორდის, მიდი და გაარკვიე ეხლა რეალური რამდენი ჰქონდა გარბენი biggrin.gif

შეფასებას როცა უკეთებენ აუკციონზე მანდ დეშბორდს კიარ ხსნიან რომ დაადგინონ მაგისია თუ არა biggrin.gif გადაწევენ ზაჟIგანიას და იწერენ კილომეტრაჟს და მორჩა მაგით smile.gif

და ვაბშე სუბოსთვის პრაბეგს ჩემი აზრით ყურადღება არ უნდა მიაქციო smile.gif შეიძლება 5K გავლილმაც დაასტუკოს და შეიძლება 200K-მაც smile.gif ასე რომ დაიკიდეთ ეგ თემა

რესურსი სუბოს აქვს თავისებური მოვლიდან გამომდინარე.... თუ იყენებ სპორტული რეჟიმებზე იასნია ბევრს ვერ ივლის, თუ კატაობ მაშინ მეტს გაივლი, ეგ არის სულ სუბოს ფილოსოფია.


მე რაც ვნახე ჩემი პიპო საერთოდ ახალია, საბურავებიან ყველაფრიანად. სიდენიაზ ვინმე ტუ ოდესმე მჯდარა ვერ გაიგებ. შესაძლებელი მართლა ყველაპერია, თუმცა პაქტია, რომ ზე მოვლილი მანქანაა. დანარჩენს რომ ჩამვა მერე ვნახავ და 1 თვეში გაუწყებთ ყველას smile.gif მე მაინც უკეთესის იმედად ვრჩები rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
legacy b4   ძრავის რესურსი   Apr 30 2013, 15:31
shota   legacy b4 ჩემი რეკორდ...   Apr 30 2013, 15:39
crimson   legacy b4

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 3 მომხმარებელი (მათ შორის 3 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge