![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 30 რეგისტრ.: 5-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,367 ![]() |
გამარჯობათ!
ვინმემემ თუ იცით სუბარუ ლეგასს ბ4-ის ძრავის რესურსი რამდენი აქვს ?? და კიდევ ერთი, ასეთი რაგაც მითხრა ხელოსანმა ზოგადად სუბარუს ტურბინიან ძრავებზე, რომ თუ ბოლომდე დაკეტილით, 10 წუთი მაინც ივლი, ძრავს დაასტუკებო და რამდენად შეესაბამება სიმართლეს? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(OZY @ 9th May 2013 - 23:53) [snapback]492343[/snapback] რატო გგონიათ ძმაო მასე ჩემ მანქანაზეც ხო არ გჯეროდათ ?? იმიტომ მგონია რომ რეალობასთან ახლოს არის. მე ხომ არ ვამბობ გინდა თუ არა ეგრეა მეთქი, ვაააა ციტატა(OZY @ 9th May 2013 - 23:53) [snapback]492343[/snapback] ისე დაშბორდი მოვხსენი და პრავოდკას არაფერი ჭირდა მე წავათალე გვერდი სავალდებულო არ არის რომ პრავოდკა შეცვლილი იყოს, იგივენაირ დეშბორდს დაითრევს კაცი დაბალ პრაბეგინას და დააყენებს, რა პრობლემაა ვერ ვხდები ![]() და მე რომ ვახსენე იმ ლეგასზე ისეთი დეშბორდი იდგა რომელიც ოდნავ შემდგომ მოდელზე გამოდიოდა და შესაბამისად პრავოდკა ცოტა სხვა აქვს, მაგაზე იყო გადაკეთებული, სხვა მეტი კიარაფელი და პრაბეგი კიდევ დარჩა ამ ახალი დეშბორდის, მიდი და გაარკვიე ეხლა რეალური რამდენი ჰქონდა გარბენი ![]() შეფასებას როცა უკეთებენ აუკციონზე მანდ დეშბორდს კიარ ხსნიან რომ დაადგინონ მაგისია თუ არა ![]() ![]() და ვაბშე სუბოსთვის პრაბეგს ჩემი აზრით ყურადღება არ უნდა მიაქციო ![]() ![]() რესურსი სუბოს აქვს თავისებური მოვლიდან გამომდინარე.... თუ იყენებ სპორტული რეჟიმებზე იასნია ბევრს ვერ ივლის, თუ კატაობ მაშინ მეტს გაივლი, ეგ არის სულ სუბოს ფილოსოფია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 107 რეგისტრ.: 15-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,379 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ May 10 2013, 00:06) [snapback]492345[/snapback] იმიტომ მგონია რომ რეალობასთან ახლოს არის. მე ხომ არ ვამბობ გინდა თუ არა ეგრეა მეთქი, ვაააა სავალდებულო არ არის რომ პრავოდკა შეცვლილი იყოს, იგივენაირ დეშბორდს დაითრევს კაცი დაბალ პრაბეგინას და დააყენებს, რა პრობლემაა ვერ ვხდები ![]() და მე რომ ვახსენე იმ ლეგასზე ისეთი დეშბორდი იდგა რომელიც ოდნავ შემდგომ მოდელზე გამოდიოდა და შესაბამისად პრავოდკა ცოტა სხვა აქვს, მაგაზე იყო გადაკეთებული, სხვა მეტი კიარაფელი და პრაბეგი კიდევ დარჩა ამ ახალი დეშბორდის, მიდი და გაარკვიე ეხლა რეალური რამდენი ჰქონდა გარბენი ![]() შეფასებას როცა უკეთებენ აუკციონზე მანდ დეშბორდს კიარ ხსნიან რომ დაადგინონ მაგისია თუ არა ![]() ![]() და ვაბშე სუბოსთვის პრაბეგს ჩემი აზრით ყურადღება არ უნდა მიაქციო ![]() ![]() რესურსი სუბოს აქვს თავისებური მოვლიდან გამომდინარე.... თუ იყენებ სპორტული რეჟიმებზე იასნია ბევრს ვერ ივლის, თუ კატაობ მაშინ მეტს გაივლი, ეგ არის სულ სუბოს ფილოსოფია. მე რაც ვნახე ჩემი პიპო საერთოდ ახალია, საბურავებიან ყველაფრიანად. სიდენიაზ ვინმე ტუ ოდესმე მჯდარა ვერ გაიგებ. შესაძლებელი მართლა ყველაპერია, თუმცა პაქტია, რომ ზე მოვლილი მანქანაა. დანარჩენს რომ ჩამვა მერე ვნახავ და 1 თვეში გაუწყებთ ყველას ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |