![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 364 რეგისტრ.: 9-May 13 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 3,428 ![]() |
გამარჯობა, 2001ლეგასის ვყიდულობ უტურბინოს, რას მეტყვით?
რომელი ჯობია ტურბინიანი ტუ უტურბინო? ან რითი სჯობს ესეც რომ მითხრათ....:-) |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
LEGACY. B4.
თემა არასწორ განყოფილებაში გაქ გახსნილი, (კლუბის პარტნიორი ხარ თურატო გახსენი აქ ვერ მივხვდი)ყველასთვის მითქვავს და შენც გეტყვი, ახლებმა ჯერ კითხვა ისწავლეთ და მერე წერაზე გადადით... ყველაფერი წერია ამ ფორუმზე აბსოლუტურად, მთავარია წაიკითხო... რაც შეეხება მანქანას: 2001-იან ლეგასს ტურბინიანს თუ ყიდულობ ძალიან უნდა ერკვეოდე მანქანაში, რაც თქვენ შემთხვევაში არ ჩანს, ცოტა რთული მანქანაა ტურბინიანი ლეგასი, ბიჭები თავის ხელით აწყობენ და სულ ფორმაში ყავთ მანქანები... წვით ავტომატი დაწვავს სადღაც 13-14 ლიტრს, ბენზინი სუპერი, ზეთი საუკეთესო, და რესურსი ცოტა(265 ცხენი აქ ბოლობოლო)... უტურბინო ტურბინიანთან შედარებით კვდარია, აი მიკრასთან შედარებით ძაან სწრაფი, სე რომ სანამ არ გაატარებ ვერ გაიგებ შენთვის როგორია, სიჩქარის აღქმა სუბიექტურია და იმიტო... დალშე, ევრო რეგულარზე იმუშავებს, ბენზინს 2 ლიტრით ნაკლებს დაწვავს და ზეთსაც განსაკუტღებული შერჩევა არ დაჭირდება...ძრავის რესურსი ბევრი... არჩევანი შენზეა... თემა გადაიტანეთ რა აქაურო მოდერებო... |
|
|
![]() ![]() |