![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 364 რეგისტრ.: 9-May 13 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 3,428 ![]() |
გამარჯობა, 2001ლეგასის ვყიდულობ უტურბინოს, რას მეტყვით?
რომელი ჯობია ტურბინიანი ტუ უტურბინო? ან რითი სჯობს ესეც რომ მითხრათ....:-) |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
giorguna22
სანამ სუბარუ იმპრეზას გამოუშვებდა, მანამდე ლეგასი არსებობდა ( და არა მარტო არსებობდა, WRC-ს ზაეზდებსაც იგებდა), და ფაქტიურად სუბარუ იყო ერთადერთი იაპონური მარკა რომელიც AWD მსუბუქ ავტომობილებს უშვებდა ![]() აუდიზე რომ ამბობ, იქნებ არ მოსწონს ადამიანს გერმანული მანქანა? მითუმეტეს რომ აუდი ძვირი შესანახია და ისედაც არ ღირს იაფი.... ლეგასი უტურბინო 2.0 მატორით არის საკმაოდ კარგი ვარიანტი იმ ადამიანისთვის ვისაც აინტერესებს კომფორტი, გამძლეობა, და ასევე უსაფრთხო გადაადგილება ცუდ ამინდში, თოვლში, ტალახში და ა.შ. AWD არ ნიშნავს ოფროუდის მანქანას, და არც პასადკა არ არის გადამწყვეტი ხშირ შემთხვევაში, სუბარუს AWD გათვლილია ცუდი მოჭიდების პირობებში უსაფრთხო მოძრაობისთვის და არა გაუკვალავ გზებზე და კლდეებზე სასიარულოდ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |