IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> Cold Air Intake, Tuning
TRULOVI
გამოხმაურება Apr 5 2013, 13:17
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




მოკლედ ჰაერის ფილტრებზე ინთეიქებზე არარის თემა რაც ტურბინიან მანქანებში საკმაოდ აქტუალურია და საკმაოდ გამოსადეგარი ნივთია


ვინ რომელი ფილტრს ვანიჭებთ უპირატესობას რატომ დაასე სემდეგ ვისაუბროთ


მაგალითად hks ფილტრი არავის არ მოწონს ყველა ამბობს ნაგავიაო მაგრამ რატომ ერთ ერთი წამყვანი ბრენდია ზოგადად პერფომანსშიდა ფილტრი ვერ გაკეტეს ნიუჟელი??



ხოდა კიდევ ვოზდუხამერის დაბრედვასთან დაკავშირებით ზოგს უყენიაარ იბრიდება ზოგს უყენია და ებრიდება მანდაც რარაც სხვაში მგონია საქმე თორე ხო ყველას დაებრიდებოდა














ეხლა ვაპირებ მე მაგალითად აი ამ ფილტრის ჩამოტანას http://www.amazon.com/AEM-AEM-21-201D-XK-U...=AEM-21-201D-XK

საკმაოდ კარგად გამოიუყრება თან თავიც მოხდილი აქვს ( ანუ სადაც დადგება ეგრევე ჰაერს აიღებს )

და პახოდუ გადავღობავ კიდევაც მალევე რო ცივმა ჰაერმა იმოძრაოს


















Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Black Jo
გამოხმაურება May 20 2013, 18:30
გამოხმაურება #2


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(TaO @ 20th May 2013 - 14:45) [snapback]495105[/snapback]
ეხლა თემო შენ კაიფობ? ბიჭო ის ფილტრები რომლებიც იზეთება მასალას თვითონ აქვს დიდი ფორები შესაბამისად რომდაზეთავ ჰაერი ამ ფორებში შედის და ზეთი იჭერს ჭუჭყს

გინდა ფორა ქონდეს და გინდა იამა ქონდეს, სადაც ზეთს დაასხამ მანდ ჰაერი ვერ გავა ეს პირველი, მეორე ისე რომ ზეთი უშუალოდ ისხმევა შუა გულზე ფილტრისა და არა მთლიანად, იმიტომ რომ მთავარი შეწოვა ხდება ფილტრის შუა ნაწილიდან, შესაბამისად იწოვს ზეთის წვეთებს მთელი ნაგავით რაც მაგ ზეთმა მიიკრო
ვერ ვხდები თავს რატომ იტყუებთ, ამხელა წნევით აბერინებთ ტურბინას და ფლოუ აქვს იმხელა შეწოვის რომ ზეთს კიარა ხელს ჩაითრევს უპრობლემოდ.

ზეთიანი ფილტრების დედაც და მისი მომგონის კიდევაც.

და მითი იმაზე რომ რეისინგ ფილტრები ვოზდუხამერს წვავს დიდი აბსურდია. ბლიტზის ჩვეულებრივი სეტკა მეყენა რამოდენიმე წელი ისე რომ ვოზდუხამერი არ დაუწვავს, პლიუს ამასთანავე ყოველ 10K ვხსნიდი და ვნახულობდი ფილტრს, თვითონ ეარბოქსიც სუფთა იყო და ფილტრზე ხომ ზედმეტია ლაპარაკი.

ვიზდუხამერს ბრიდავს მისი სიძველე, რა მასალისგანაც არის დამზადებული ვოზდუხამერის სენსორები კარგავს თავის თვისებებს... 15 წლის მანქანაზე ვოზდუხამერი რატომ არ უნდა დაიწვას?

იგივე პონტია რაც სუბარუ დასტუკული 10K და დაუსტუკავი ჯერ კიდევ 170K.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
TRULOVI   Cold Air Intake   Apr 5 2013, 13:17
OZY   perrin-ი ძაან სექსი ფილ...   Apr 5 2013, 13:26
WRC-100   სპორტული ფილტრის პ...   Apr 5 2013, 14:17
ANS-555   APEX №1 :)   Apr 5 2013, 15:29
gentoo   ერთდაერთი რაც ამ ტ...   Apr 5 2013, 16:51
ANS-555  
  May 20 2013, 21:16
nugo85   Drifter_Silvia

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge