![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
მოკლედ ჰაერის ფილტრებზე ინთეიქებზე არარის თემა რაც ტურბინიან მანქანებში საკმაოდ აქტუალურია და საკმაოდ გამოსადეგარი ნივთია
ვინ რომელი ფილტრს ვანიჭებთ უპირატესობას რატომ დაასე სემდეგ ვისაუბროთ მაგალითად hks ფილტრი არავის არ მოწონს ყველა ამბობს ნაგავიაო მაგრამ რატომ ერთ ერთი წამყვანი ბრენდია ზოგადად პერფომანსშიდა ფილტრი ვერ გაკეტეს ნიუჟელი?? ხოდა კიდევ ვოზდუხამერის დაბრედვასთან დაკავშირებით ზოგს უყენიაარ იბრიდება ზოგს უყენია და ებრიდება მანდაც რარაც სხვაში მგონია საქმე თორე ხო ყველას დაებრიდებოდა ეხლა ვაპირებ მე მაგალითად აი ამ ფილტრის ჩამოტანას http://www.amazon.com/AEM-AEM-21-201D-XK-U...=AEM-21-201D-XK საკმაოდ კარგად გამოიუყრება თან თავიც მოხდილი აქვს ( ანუ სადაც დადგება ეგრევე ჰაერს აიღებს ) და პახოდუ გადავღობავ კიდევაც მალევე რო ცივმა ჰაერმა იმოძრაოს ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TaO @ 20th May 2013 - 14:45) [snapback]495105[/snapback] ეხლა თემო შენ კაიფობ? ბიჭო ის ფილტრები რომლებიც იზეთება მასალას თვითონ აქვს დიდი ფორები შესაბამისად რომდაზეთავ ჰაერი ამ ფორებში შედის და ზეთი იჭერს ჭუჭყს გინდა ფორა ქონდეს და გინდა იამა ქონდეს, სადაც ზეთს დაასხამ მანდ ჰაერი ვერ გავა ეს პირველი, მეორე ისე რომ ზეთი უშუალოდ ისხმევა შუა გულზე ფილტრისა და არა მთლიანად, იმიტომ რომ მთავარი შეწოვა ხდება ფილტრის შუა ნაწილიდან, შესაბამისად იწოვს ზეთის წვეთებს მთელი ნაგავით რაც მაგ ზეთმა მიიკრო ვერ ვხდები თავს რატომ იტყუებთ, ამხელა წნევით აბერინებთ ტურბინას და ფლოუ აქვს იმხელა შეწოვის რომ ზეთს კიარა ხელს ჩაითრევს უპრობლემოდ. ზეთიანი ფილტრების დედაც და მისი მომგონის კიდევაც. და მითი იმაზე რომ რეისინგ ფილტრები ვოზდუხამერს წვავს დიდი აბსურდია. ბლიტზის ჩვეულებრივი სეტკა მეყენა რამოდენიმე წელი ისე რომ ვოზდუხამერი არ დაუწვავს, პლიუს ამასთანავე ყოველ 10K ვხსნიდი და ვნახულობდი ფილტრს, თვითონ ეარბოქსიც სუფთა იყო და ფილტრზე ხომ ზედმეტია ლაპარაკი. ვიზდუხამერს ბრიდავს მისი სიძველე, რა მასალისგანაც არის დამზადებული ვოზდუხამერის სენსორები კარგავს თავის თვისებებს... 15 წლის მანქანაზე ვოზდუხამერი რატომ არ უნდა დაიწვას? იგივე პონტია რაც სუბარუ დასტუკული 10K და დაუსტუკავი ჯერ კიდევ 170K..... |
|
|