![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ცივზე გადართვისას თითქოს ცეპლენია გაუთიშეს ნახევარი წამით. ამას აკეთებს ნებისმიერ სიჩქარეზე
გადართვისას როცა გათბება ყველაფერი ნორმაშია ნუ ცოტას ურტყავს ხანდახან. 200000 გარბენზე ცოტა ურტყავს მგონი ნორმალურია. აქ ხალხი ავტომატებში კარგათ ერკვევით მირჩიეთ რამე . ცხელზე რომ აკეთებდეს პერეგაზოვკებს ზეთის დაბალ წნევას დავაბრალებდი მაგრამ ცივზე წნევა მეტია თან გადართვა N -> D ნახევარ წამზე ნაკლებ დროში ხდება ე.ი. კარობკა ჯერ ცოცხალია. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ეგ იმას ნიშნავს რომ კარობკა ბუქსაობს და დიდ ხნის სიცოცხლე აღარ უწერია.
ზეთი თუ შეცვლილი არ გაქვს მაგის ბრალი იქნება, იმიტომ რომ სანამ ცივია ზეთი სქელია და გაბიდნულ ფილტრში კარგად ვერ გადის, რომ ცხელდება მერე იოლად გადის და იმიტომაც აღარ აბუქსავებს. პირველ რიგში ზეთი შეცვალე და თუ იგივე გააგრძელა სჯობია კარობკა დაშალო და დროზე უშველო თორემ მერე მოგიწევს ახალი კარობკის ყიდვა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 5 2009, 22:07) [snapback]49437[/snapback] ეგ იმას ნიშნავს რომ კარობკა ბუქსაობს და დიდ ხნის სიცოცხლე აღარ უწერია. ზეთი თუ შეცვლილი არ გაქვს მაგის ბრალი იქნება, იმიტომ რომ სანამ ცივია ზეთი სქელია და გაბიდნულ ფილტრში კარგად ვერ გადის, რომ ცხელდება მერე იოლად გადის და იმიტომაც აღარ აბუქსავებს. პირველ რიგში ზეთი შეცვალე და თუ იგივე გააგრძელა სჯობია კარობკა დაშალო და დროზე უშველო თორემ მერე მოგიწევს ახალი კარობკის ყიდვა გასაგებია, მადლობა. ამ მანქანამ მთელი ცხოვრება პარიზში გაატარა რაც ნიშნავს სუბარუს ოფიციალური სერვისი ემსახურებოდა. თუ სერვის მანუალიდან სწორედ გავიგე შიდა ფილტრის გარეცხვა ან გარე ფილტრის შეცვლა არაა რეკომენდებული ე.ი. არც შეცვლიდნნენ . გამოდის 200 ქარხნული ფილტრით გაიარა გაბიდნული იქნება მართლაც. თანაც როგორც ბოლო სერვისის ინვოისში ვნახე ზეთი შეცვალეს მაგრამ სულ 5.5 ლიტრი ჩაასხეს ანუ შეცვალეს კლასიკურად (როგორც მატორში). ხალხო თუ ზეთის ფილტრს 200 ამდე შეუძლია მუშაობა რას ცვლით ყოველ 40 - 50 თზე ? თან ძვირია 70 ლარი მითხრეს ![]() |
|
|
![]() ![]() |