![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,107 რეგისტრ.: 22-October 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,041 ![]() |
ტურბო ტაიმერი დამაყენებინეთ მე ლიჩნად 1 ხელოსანი ვიცი და იმან ვერ მოიცალა.. ან ვინმესთან გამიშვით რო მივცე ფული და დააყენოს ან დამეხმარეთ და დოლგარმონით მოვალ
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ეეეეჰ, მეც მეგონა ადვილი იყო BL5-ზე ტაიმერის დაყენება, ძველი მოდელის პონტში, მაგრამ ვეეეერ მოგართვით
![]() ვაბშე სხვა ტიპის ზაჟიგანია აქვს, არც ლურჯი შტეკერები აქვს დიდი სქელი 4 ცალი კაბელით, მაგის მაგივრად თეთრი შტეკერებია და 8 ცალი წვრილი კაბელია .... და ვაბშე ეს წაიკითხეთ აბა ტიპმა ამერიკაში მეილი გაუგზავნა სუბარუს საპორტს, ეკითხებოდა კონკრეტული ტურბოტაიმერის დაყენება (მგონი აპექსი) თუ არის რეკომენდებული LEGACY GT-ზეო და ნახეთ რა მოუვიდა პასუხად: Thank you for taking the time to contact us and congratulations on the purchase of your 2006 Legacy 2.5GT Ltd Sedan. We hope that you are enjoying the many fine features of your awesome new Subaru! We are happy to hear that you are interested in customizing your Subaru. We would not recommend the use of a Turbo Timer in your vehicle, as there is no need for the use of this item. Our position regarding this is that it is not necessary to perform a 'cool down/idling' procedure, as was recommended with past turbo models. Our current turbo engine has far greater cooling capacity and coupled with technological advances, makes this practice no longer necessary. This explains why information about a cool down is not included in the Owner's Manual. To further explain, the heat contained in the turbo charger will begin to vaporize the coolant in the turbo charger after the engine is stopped. The hot vapor will enter the coolant reservoir tank, which is the highest point of the coolant system. At the same time that the vapor exits that turbo charger, coolant supplied from the right bank cylinder head flows in to the charger. This action cools the turbo charger down. This process will continue until the vaporizing action in the turbo charger has stopped or cooled down. Lastly, we only recommend the installation of Genuine Subaru products in our vehicles. These can be purchased through your local Subaru dealership. If interested, you can check out our new Performance Parts Website. Once on our Home page, use the drop-down box below the 'Subaru Owners' option and select the 'Performance Parts' option. You will then be linked to our Performance Parts Web site. If you enter the specifics for your Subaru, you will be able to view a list of the applicable Subaru Performance Parts. At the top, you have the option of emailing dealer(s) regarding it's availability and pricing. Thank you for the opportunity to be of assistance. If you need any future assistance, please feel free to contact us again. Best wishes, John J. Mergen Subaru of America, Inc. Customer/Dealer Services Department რას იტყვით, სიმართლის მარცვალი არის ამ წერილში? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |