![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 25 რეგისტრ.: 11-October 12 მომხმარებელი № 3,014 ![]() |
გამარჯობათ,
არ ვიცი, შეილება გაზზე უკვე მემილიონე თემა იხსნება (თუ ასეა ბოდიში), მაგრამ ფორუმზე თვალის არცთუისე მსუბუქად გადავლებით ვერ ვნახე ჩემთვის დამაკმაყოფილებელი ინფორმაცია სუბარუს ძრავების (კერძოდ 2.0 პრასტოი, 2.0XT და 2.5 პრასტოი ძრავების გაზზე გადაყვანის და საერთოდ ექსპლუატაციის პლიუს მინუსებზე, რომელიმე ერთ თემაში. ასე რომ შევეცდები მოკლედ და გარკვევით აგიხსნათ თუ რა მაინტერესებს ![]() მოკლედ მაინტერესებს 2002-დან 2004 წლამდე სუბარუ ფორესტერის 2.0 პრასტოის, 2.0XT და ამერიკული 2.5 პრასტოის საექსპლუატაციო პლიუს მინუსები, რა პრობლემები აქვთ ხოლმე ძირითადად (ტურბინიანებზე ზეთის კლება, ჭამა, კარობკა, მატორი და ა.შ) აქვთ თუ არა სამივეს ერთნაირი პრობლემები თუ გამოირჩევიან სხვადასხვა ავადმყოფობებით? ![]() და გაზზე გადასვლის შემთხვევაში თუ იჩენს ხოლმე რამე პრობლემა თავს. გამოგიტყდებით და გეტყვით რომ 2.0XT მომწონს და მაინტერესებს საექსპლუატაციოდ რამდენად მარტივი და ადვილი მოსავლელია (ხარჯები, ნაწილები) გაზზე თუ აქ პრობლემა დანარჩენ ორ დედმამიშვილთან შედარებით? კარობკას რაც შეეხება, უნდა იყოს "აფტამატი" ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ngabu
აი ნახე: http://www.myauto.ge/car_details.php?car_id=6070407 გაზზე იდეალურად მუშაობს, სუბარუს კლუბშია დაყენებული 2 თვის წინ და ბენზინისგან გარჩევა გაგიჭირდება. არანაირი პრობლემა, არანაირი ზეთის ჭამა და არანაირი კარობკის პრობლემა. ეგ ყველაფერი კი იმის ხარჯზე, რომ გაკეთებული აქვს სპეც ნასტროიკა გაზზე ვაიდბენდ ლამბდით, რომელსაც მხოლოდ სუბარუს ბოქსებში აკეთებენ ![]() მოსავლელად კიდევ ძალიან ადვილია. ძალიან გამძლე სავალი ნაწილი აქვს და ზოგადად მანქნაც ძალიან გამძლეა... მითუმეტეს უკვე მომრავლდა და თუ რამეა ნაწილებიც იშოვება ნორმალურ ფასად |
|
|
![]() ![]() |