![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 25 რეგისტრ.: 11-October 12 მომხმარებელი № 3,014 ![]() |
გამარჯობათ,
არ ვიცი, შეილება გაზზე უკვე მემილიონე თემა იხსნება (თუ ასეა ბოდიში), მაგრამ ფორუმზე თვალის არცთუისე მსუბუქად გადავლებით ვერ ვნახე ჩემთვის დამაკმაყოფილებელი ინფორმაცია სუბარუს ძრავების (კერძოდ 2.0 პრასტოი, 2.0XT და 2.5 პრასტოი ძრავების გაზზე გადაყვანის და საერთოდ ექსპლუატაციის პლიუს მინუსებზე, რომელიმე ერთ თემაში. ასე რომ შევეცდები მოკლედ და გარკვევით აგიხსნათ თუ რა მაინტერესებს ![]() მოკლედ მაინტერესებს 2002-დან 2004 წლამდე სუბარუ ფორესტერის 2.0 პრასტოის, 2.0XT და ამერიკული 2.5 პრასტოის საექსპლუატაციო პლიუს მინუსები, რა პრობლემები აქვთ ხოლმე ძირითადად (ტურბინიანებზე ზეთის კლება, ჭამა, კარობკა, მატორი და ა.შ) აქვთ თუ არა სამივეს ერთნაირი პრობლემები თუ გამოირჩევიან სხვადასხვა ავადმყოფობებით? ![]() და გაზზე გადასვლის შემთხვევაში თუ იჩენს ხოლმე რამე პრობლემა თავს. გამოგიტყდებით და გეტყვით რომ 2.0XT მომწონს და მაინტერესებს საექსპლუატაციოდ რამდენად მარტივი და ადვილი მოსავლელია (ხარჯები, ნაწილები) გაზზე თუ აქ პრობლემა დანარჩენ ორ დედმამიშვილთან შედარებით? კარობკას რაც შეეხება, უნდა იყოს "აფტამატი" ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
ngabu
საზოგადოდ, მანქანა ტუ კარგად მუშაობს ბენზინზე, გაზზეც კარგად მუშაობს, თუ ბენზინზე პრობლემები აქვს, შესაბამისად გაზზეც ექნება...თქმა იმისა ესა თუ ის მანქანა გაზისთვისაა შექმნილი უზარობაა.. დალშე იქსტი მშვენიალურია, გაზითაც და უგაზოთაც ![]() ეს პოსტი გაზების თემაში რო დაგეწერათ უკეთესი იქნებოდა ისე... მართლა 10 თემაა გაზზე... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 25 რეგისტრ.: 11-October 12 მომხმარებელი № 3,014 ![]() |
ციტატა(shota @ Jun 4 2013, 14:08) [snapback]498968[/snapback] ngabu საზოგადოდ, მანქანა ტუ კარგად მუშაობს ბენზინზე, გაზზეც კარგად მუშაობს, თუ ბენზინზე პრობლემები აქვს, შესაბამისად გაზზეც ექნება...თქმა იმისა ესა თუ ის მანქანა გაზისთვისაა შექმნილი უზარობაა.. დალშე იქსტი მშვენიალურია, გაზითაც და უგაზოთაც ![]() ეს პოსტი გაზების თემაში რო დაგეწერათ უკეთესი იქნებოდა ისე... მართლა 10 თემაა გაზზე... ეტყობა არასწორად გაიგე ჩემი კითხვა. ეგ რათქმაუნდა, თუ მანქანას პრობლემა აქვს ეს პრობლემა ექნება მიუხედავად იმისა, ბენზინზე ამუშავებ, გაზზე თუ ქვანახშირზე. მე უბრალოდ მაინტერესებს ტურბინიან ფორიკას თუ აქვს რაიმე ზედმეტი თავის ტკივილი გაზზე ან თუნდაც ბენზინზე მუშაობისას ატმოსფერულ ფორიკასთან შედარებით (არ ვგულისხმობ ტურბინის მოვლას, ეგ თავისთავად იგულისხმება). ზეთს ხომ არ ჭამს, ტურბოს რესურსი ხომ არ მცირდება გაზზე და ა.შ. ციტატა(karlo-fan @ Jun 4 2013, 14:10) [snapback]498971[/snapback] ngabu აი ნახე: http://www.myauto.ge/car_details.php?car_id=6070407 გაზზე იდეალურად მუშაობს, სუბარუს კლუბშია დაყენებული 2 თვის წინ და ბენზინისგან გარჩევა გაგიჭირდება. არანაირი პრობლემა, არანაირი ზეთის ჭამა და არანაირი კარობკის პრობლემა. ეგ ყველაფერი კი იმის ხარჯზე, რომ გაკეთებული აქვს სპეც ნასტროიკა გაზზე ვაიდბენდ ლამბდით, რომელსაც მხოლოდ სუბარუს ბოქსებში აკეთებენ ![]() მოსავლელად კიდევ ძალიან ადვილია. ძალიან გამძლე სავალი ნაწილი აქვს და ზოგადად მანქნაც ძალიან გამძლეა... მითუმეტეს უკვე მომრავლდა და თუ რამეა ნაწილებიც იშოვება ნორმალურ ფასად ძაან კარგი მანქანაა, წარმატებები გაყიდვაში ![]() მაგრამ აქ ყიდვას არ ვაპირებ. თუ ვიყიდი აუცილებლად იაპონიაში. |
|
|
![]() ![]() |