![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 25 რეგისტრ.: 11-October 12 მომხმარებელი № 3,014 ![]() |
გამარჯობათ,
არ ვიცი, შეილება გაზზე უკვე მემილიონე თემა იხსნება (თუ ასეა ბოდიში), მაგრამ ფორუმზე თვალის არცთუისე მსუბუქად გადავლებით ვერ ვნახე ჩემთვის დამაკმაყოფილებელი ინფორმაცია სუბარუს ძრავების (კერძოდ 2.0 პრასტოი, 2.0XT და 2.5 პრასტოი ძრავების გაზზე გადაყვანის და საერთოდ ექსპლუატაციის პლიუს მინუსებზე, რომელიმე ერთ თემაში. ასე რომ შევეცდები მოკლედ და გარკვევით აგიხსნათ თუ რა მაინტერესებს ![]() მოკლედ მაინტერესებს 2002-დან 2004 წლამდე სუბარუ ფორესტერის 2.0 პრასტოის, 2.0XT და ამერიკული 2.5 პრასტოის საექსპლუატაციო პლიუს მინუსები, რა პრობლემები აქვთ ხოლმე ძირითადად (ტურბინიანებზე ზეთის კლება, ჭამა, კარობკა, მატორი და ა.შ) აქვთ თუ არა სამივეს ერთნაირი პრობლემები თუ გამოირჩევიან სხვადასხვა ავადმყოფობებით? ![]() და გაზზე გადასვლის შემთხვევაში თუ იჩენს ხოლმე რამე პრობლემა თავს. გამოგიტყდებით და გეტყვით რომ 2.0XT მომწონს და მაინტერესებს საექსპლუატაციოდ რამდენად მარტივი და ადვილი მოსავლელია (ხარჯები, ნაწილები) გაზზე თუ აქ პრობლემა დანარჩენ ორ დედმამიშვილთან შედარებით? კარობკას რაც შეეხება, უნდა იყოს "აფტამატი" ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,727 რეგისტრ.: 14-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,008 ![]() |
ngabu
მე ჩემს 2002 X20-ზე გეტყვი რომ ადრენალინი გამორიცხე და სხვა მხრივ ყველანაირად მხარში დაგიდგება და არ გიღალატებს, ხადავოი მართლა მაგარი ქონია ფორსტერს,გაზზე რომ გადავიყვანე სვეჩის პროვოდები დავაყენე ბოქსებში, 300 ლარიანი, სხვაგან ვერ იშოვნი. სვეჩების შევცვალე და კი დადის იმაზე უკეთ როგორი მოლოდინიც მქონდა დაგაზულ მანქანაზე. ზანტია და ეგაა მაგის პრობლემა, სხვა არაფერი. მაქსიმალურ სიჩქარეს კი მიაღწევ მარა გვიან ![]() |
|
|
![]() ![]() |