![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 25 რეგისტრ.: 11-October 12 მომხმარებელი № 3,014 ![]() |
გამარჯობათ,
არ ვიცი, შეილება გაზზე უკვე მემილიონე თემა იხსნება (თუ ასეა ბოდიში), მაგრამ ფორუმზე თვალის არცთუისე მსუბუქად გადავლებით ვერ ვნახე ჩემთვის დამაკმაყოფილებელი ინფორმაცია სუბარუს ძრავების (კერძოდ 2.0 პრასტოი, 2.0XT და 2.5 პრასტოი ძრავების გაზზე გადაყვანის და საერთოდ ექსპლუატაციის პლიუს მინუსებზე, რომელიმე ერთ თემაში. ასე რომ შევეცდები მოკლედ და გარკვევით აგიხსნათ თუ რა მაინტერესებს ![]() მოკლედ მაინტერესებს 2002-დან 2004 წლამდე სუბარუ ფორესტერის 2.0 პრასტოის, 2.0XT და ამერიკული 2.5 პრასტოის საექსპლუატაციო პლიუს მინუსები, რა პრობლემები აქვთ ხოლმე ძირითადად (ტურბინიანებზე ზეთის კლება, ჭამა, კარობკა, მატორი და ა.შ) აქვთ თუ არა სამივეს ერთნაირი პრობლემები თუ გამოირჩევიან სხვადასხვა ავადმყოფობებით? ![]() და გაზზე გადასვლის შემთხვევაში თუ იჩენს ხოლმე რამე პრობლემა თავს. გამოგიტყდებით და გეტყვით რომ 2.0XT მომწონს და მაინტერესებს საექსპლუატაციოდ რამდენად მარტივი და ადვილი მოსავლელია (ხარჯები, ნაწილები) გაზზე თუ აქ პრობლემა დანარჩენ ორ დედმამიშვილთან შედარებით? კარობკას რაც შეეხება, უნდა იყოს "აფტამატი" ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ყველანაირად დასაგაზად ტურბინიანი მანქანა ჯობია.
ეხლა დავწერ რატომ. პირველი უკვე დაწერა შოთამ სვეჩებზე და პრაოდებზე. ახალ ტურბინიანებს ბაბინები აქ უკვე და პრაოდები ტვინს არ ღლის. მეორე ის რომ ტურბინიანს გაზზეც კი მშვენიერი სიმძლავრე რჩება და არსად შეგარცხვენს. მესამე ის რომ ხშირად ეწყება ხოლმე გაზიან მანქანებს კლაპნების პრობლემა? რატომ? იმიტომ რომ უტურბინო მანქანა არაა მაღალ ტემპერატურაზე გათვლილი და კლაპნები უფრო ცვდება. იკლებზ ზაზორი და მერე უკვე ზაზორების რეგულირება ხდება საჭირო. ტურბინინი მანქანის კლაპნები კი ამ ყველაფერს უფრო ადვილად იტანს, იმიტომ რომ კლაპნები ისედაც მაღალ ტემპერატურაზე სამუშაოდ არის გათვლილი |
|
|
![]() ![]() |