![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 28 რეგისტრ.: 1-June 13 მომხმარებელი № 3,463 ![]() |
ნიკი: ქირქილა
სახელი: ედიშერ გვარი: წიწილაშვილი მანქანა: SUBARU Legacy B4 წელი: 1999 ფერი: რუხი 1/8 დამატებითი მონაცემები მანქანაზე: სტოკია მაგრამ რავიცი აბა ![]() ესეც სურათები: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() სათაურში შემეშალა BL მივაწერე ![]() B4-ია |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 870 რეგისტრ.: 30-October 12 მომხმარებელი № 3,054 ![]() |
მე მაგალითან 30 წამს ვტოვებ დაქოქილს, თუ ვიგაზავე ხან 2 წუთზეც ვაყენებ ტურბო ტაიმერს... რავი რამდენიმე ფორუმელს ვკითხე და ყველას თავის მოსაზრება აქვს თან განსხვავებული, ჩემი აზრით 30-40 წამი სრულიად საკმარისია ნორმალური სიარულით დაჟე ცოტ ცოტა გაზზაც თუ მიაჭერ... თუ ძაან აწამებ ხოლმე სჯობს ცოტა მეტი ხანი დატოვო. ცხენის პონტია რა, ბევრს რო არბენინებ მერე ეგრევე ხოარ აჩერებ, ცოტას ნელა დადის, ამ შემთხვევაში შენ ცოტა ხანი დაქოქილი გყავს რა... სანამ ტაიმერს იყიდი შენი ვარაუდით ცოტა ამუშავე და მერე ჩააქრე..
|
|
|
![]() ![]() |