![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Imena SubaroiDi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,554 რეგისტრ.: 8-July 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,236 ![]() |
გაუმარჯოს. რამოდენიმე დღის წინ შევცვალე ვაკუმის და ბუსტ კონტროლერის შლანგები. კონტროლერი მანამდე ბუსტავდა ჩვეულებრივ რასაც მივუთითებდი ახლა კი 0.5 ის მეტს არ ბუსტავს . შლანგები რაც შევცვალე 1 ში იდო მარტო რესტრუქტორი პაუკს რო მიყვება სიგრძეზე და ისევ ჩავსვი ყველა შლანგი მთელია ყველა ტანმიმდევრობით დავცვალე რო არ შემშლოდა მაგრამ ასე მოხდა. + ამ ყველაფერს კიდევ ერთი დამემატა ტორმუზის პედალი გამაგრებულია თავიდან რო ვქოქავ მანქანას და მერე ცოტახანში ჩვეულებრივი ხდება. კონტროლერი მიყენია HKS EVC3. მანუალში უწერია რო როცა ლიკია სისტემაშიო სტოკზე ბუსტავს და მეტს არაო ანუ 0.5. ლიკი ფაქტიურად გამორიცხულია და თითონ ვაკუმი რო იყოს გაუმართავი იგივე შედეგს მომცემდა რასაც ლიკი ? კიდევ TCS მინთებს ხოლმე როცა გაზის პედალს დავაწვები და იმ დონეზე ავა როცა უკვე ბუსტზე უნდა გავიდე ჩავაქრობ დავქოქავ მერე აგარ შვება კაროჩე მცოდნე ხალხო იქნება მიშველოთ რამე ტორე რამდენჯერ დავშალე და ავაწყე მანქანა უკვე სატვალავი ამერია ვერსად ვერ ვნახე დაშაშხული შლანგიც კი ყველა დავცვალე
. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(XMX_550 @ 7th June 2013 - 13:29) [snapback]499714[/snapback] ეგ სად დგას მითხარი სად და სადაც რკინის "ტრუპკიდან", ანუ მილიდან ვაკუმამდე რო შლანგი გადადის იმაში დგას "აბრატნი კლაპანი" და მაგ შლანგი თუ შეცვალე და არ გადაიტანე კლაპანი, ან უკუღმა თუ დააყენი არ იმუშავებს... |
|
|
![]() ![]() |