![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მოკლედ ისე მომრავლდა ფორუმზე BE5 კუზაოს მანქანები, განსაკუთრებით ტვინტურბოები, უკვე საჭიროა ცალკე თემის გახსნა, სადაც იქნება განხილვა პრობლემების, აქტუალური საკითხების, ინფორმაციის გაცვლა და ვიზუალური მხარეც რა თქმა უნდა
![]() მე როგორც პირველი მფლობელი BE5 RSK მოდელის საქართველოში, თავს უფლება მივეცი ეს თემა გამეხსნა. სიამოვნებით გავუზიარებ სხვებს ჩემს გამოცდილებას, ჩემთან ერთად კიდევ არიან სტაჟიანი ტვინტურბოელები და ისინიც შემომიერტდებიან ![]() ჯერჯერობით ეს პირველი პოსტი ასე იყოს და მერე შევავსებ ნელნელა სხვადასხვა ინფორმაციებით ![]() აბა ველოდები გამოხმაურებებს ![]() ესეც ჩემი ყოფილი... ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
PAINKILLER
ჩაგეთვალა პასუხი ![]() დაისვას კითხვები, რაც ვიცი გავცემ პასუხს ![]() ციტატა(Bachа @ 8th June 2013 - 12:47) [snapback]499934[/snapback] სასარგებლოზე გამახსენდა, როცა თვით დიაგნოსტიკაზე აგდებს 32 კოდს, გასაგებია რომ ლამდის დატჩიკია, მარა ხომ არ იცით კონკრეტულად რა ადგილას აყენია? თუ არის შესაძლებელი, რომ მეთვითონ ვნახო და გავარკვიო თუ რა ტიპის, რამდენ წვერიანი დატჩიკია? და კიდევ, თუ კატალიზატორი ამოღებულია, და დატჩიკი აღარ ფუნქციონირებს, მაგ შემთხვევაშიც 32 კოდს ხომ არ აგდებს? ერთ–ერთ ფორუმზე როგორც გავარკვიე, ლამდისა და კატალიზატორის დატჩიკს საერთო ბევრი ჰქონია და შეცდომის კოდსაც იგივეს ხომ არ აგდებენ? BE5 კუზაოზე რესტაილინგამდე, დგას ერთადერთი ლამბდა და ისიც კატალიზატორამდე, აყენია გამომშვებ კოლეკტორზე პასაჭირის მხარეს. BE5 კუზაოზე რესტაილინგამდე ლამბდა და კატალიზატორი ერთმანეთში არანაირ კავშირში არ არის, ანუ ამოყრილი თუ არის კატალიზატორი მით უკეთესი ![]() რესტაილზე უკვე დგას 2 ლამბდა, ერთი გამომშვებ კოლეკტორზე და მეორე კატალიზატორის მერე, შუაწელზე, პირველი ლამბდა მნიშნელოვანია, მეორე კიდევ მეორეხარისხოვანი, დიდ უპირატესობას არ ანიჭებს მანქანის ტვინი, მაგრამ მაინც უყურებს მის მონაცემებს და ადარებს ერთმანეთის მონაცემებს, თუ რომელიმე მათგანი იწვება ჩეკი და მანქანის გაწევა საგრძნობლად ვარდება, რესტაილინგამდე, სადაც მარტო ერთი ლამბდა დგას მანდ ჩეკი ძალიან იშვიათია თუ დამწვარია ლამბდა და გაწევაზე არ მოქმედებს, მარტო წვაზე, ტრასა-ქალაქი ერთიდაიგივე წვა აქვს, შეცვლა აუცილებელია. ლეგასზე დიდი ყურადღება უნდა მიიქცეს დეტონაციის დაჩიკზე, ძალიან ხშირია რომ დაჩიკი მუშაობს, მაგრამ ყრუა და არაფელი ესმის, იბზარება აგრეთვე ძალიან სუსტი ვოზდუხამერი აქვს. |
|
|
![]() ![]() |