IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> Legacy B4 RSK (BE5) ექსპლუატაცია, პრობლემები, კითხვები, რჩევები, აბა მოიდა ტვინტურბოს კლუბიიი :)
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 6 2013, 18:08
გამოხმაურება #1


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




მოკლედ ისე მომრავლდა ფორუმზე BE5 კუზაოს მანქანები, განსაკუთრებით ტვინტურბოები, უკვე საჭიროა ცალკე თემის გახსნა, სადაც იქნება განხილვა პრობლემების, აქტუალური საკითხების, ინფორმაციის გაცვლა და ვიზუალური მხარეც რა თქმა უნდა smile.gif


მე როგორც პირველი მფლობელი BE5 RSK მოდელის საქართველოში, თავს უფლება მივეცი ეს თემა გამეხსნა. სიამოვნებით გავუზიარებ სხვებს ჩემს გამოცდილებას, ჩემთან ერთად კიდევ არიან სტაჟიანი ტვინტურბოელები და ისინიც შემომიერტდებიან smile.gif


ჯერჯერობით ეს პირველი პოსტი ასე იყოს და მერე შევავსებ ნელნელა სხვადასხვა ინფორმაციებით wink.gif





აბა ველოდები გამოხმაურებებს smile.gif


ესეც ჩემი ყოფილი...







--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Black Jo
გამოხმაურება Jun 9 2013, 02:22
გამოხმაურება #2


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




PAINKILLER
ჩაგეთვალა პასუხი wink.gif

დაისვას კითხვები, რაც ვიცი გავცემ პასუხს smile.gif


ციტატა(Bachа @ 8th June 2013 - 12:47) [snapback]499934[/snapback]
სასარგებლოზე გამახსენდა, როცა თვით დიაგნოსტიკაზე აგდებს 32 კოდს, გასაგებია რომ ლამდის დატჩიკია, მარა ხომ არ იცით კონკრეტულად რა ადგილას აყენია? თუ არის შესაძლებელი, რომ მეთვითონ ვნახო და გავარკვიო თუ რა ტიპის, რამდენ წვერიანი დატჩიკია? და კიდევ, თუ კატალიზატორი ამოღებულია, და დატჩიკი აღარ ფუნქციონირებს, მაგ შემთხვევაშიც 32 კოდს ხომ არ აგდებს? ერთ–ერთ ფორუმზე როგორც გავარკვიე, ლამდისა და კატალიზატორის დატჩიკს საერთო ბევრი ჰქონია და შეცდომის კოდსაც იგივეს ხომ არ აგდებენ?

BE5 კუზაოზე რესტაილინგამდე, დგას ერთადერთი ლამბდა და ისიც კატალიზატორამდე, აყენია გამომშვებ კოლეკტორზე პასაჭირის მხარეს. BE5 კუზაოზე რესტაილინგამდე ლამბდა და კატალიზატორი ერთმანეთში არანაირ კავშირში არ არის, ანუ ამოყრილი თუ არის კატალიზატორი მით უკეთესი smile.gif

რესტაილზე უკვე დგას 2 ლამბდა, ერთი გამომშვებ კოლეკტორზე და მეორე კატალიზატორის მერე, შუაწელზე, პირველი ლამბდა მნიშნელოვანია, მეორე კიდევ მეორეხარისხოვანი, დიდ უპირატესობას არ ანიჭებს მანქანის ტვინი, მაგრამ მაინც უყურებს მის მონაცემებს და ადარებს ერთმანეთის მონაცემებს, თუ რომელიმე მათგანი იწვება ჩეკი და მანქანის გაწევა საგრძნობლად ვარდება, რესტაილინგამდე, სადაც მარტო ერთი ლამბდა დგას მანდ ჩეკი ძალიან იშვიათია თუ დამწვარია ლამბდა და გაწევაზე არ მოქმედებს, მარტო წვაზე, ტრასა-ქალაქი ერთიდაიგივე წვა აქვს, შეცვლა აუცილებელია.



ლეგასზე დიდი ყურადღება უნდა მიიქცეს დეტონაციის დაჩიკზე, ძალიან ხშირია რომ დაჩიკი მუშაობს, მაგრამ ყრუა და არაფელი ესმის, იბზარება

აგრეთვე ძალიან სუსტი ვოზდუხამერი აქვს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
PAINKILLER   Legacy B4 RSK (BE5) ექსპლუატაცია, პრობლემები, კითხვები, რჩევები   Jun 6 2013, 18:08
georoom   მშვენიერი თემაა, ე...   Jun 6 2013, 20:17
Bachа   მოხარული ვარ ამ თე...   Jun 6 2013, 20:23
PAINKILLER  
ციტატ...   Jun 8 2013, 06:36
DEL   კარგით რაა, მესამე ...   Jun 8 2013, 09:40
Black Jo   ჯერ სასარგებლო არა...   Jun 8 2013, 10:58
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge