გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jun 6 2013, 18:08
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
მოკლედ ისე მომრავლდა ფორუმზე BE5 კუზაოს მანქანები, განსაკუთრებით ტვინტურბოები, უკვე საჭიროა ცალკე თემის გახსნა, სადაც იქნება განხილვა პრობლემების, აქტუალური საკითხების, ინფორმაციის გაცვლა და ვიზუალური მხარეც რა თქმა უნდა
მე როგორც პირველი მფლობელი BE5 RSK მოდელის საქართველოში, თავს უფლება მივეცი ეს თემა გამეხსნა. სიამოვნებით გავუზიარებ სხვებს ჩემს გამოცდილებას, ჩემთან ერთად კიდევ არიან სტაჟიანი ტვინტურბოელები და ისინიც შემომიერტდებიან ჯერჯერობით ეს პირველი პოსტი ასე იყოს და მერე შევავსებ ნელნელა სხვადასხვა ინფორმაციებით აბა ველოდები გამოხმაურებებს ესეც ჩემი ყოფილი... ![]()
-------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
![]() |
Jun 9 2013, 11:06
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 648 რეგისტრ.: 30-September 10 მომხმარებელი № 1,465 |
Black Jo
ციტატა(Black Jo @ 9th June 2013 - 03:22) [snapback]500080[/snapback] რესტაილინგამდე, სადაც მარტო ერთი ლამბდა დგას მანდ ჩეკი ძალიან იშვიათია თუ დამწვარია ლამბდა და გაწევაზე არ მოქმედებს, მარტო წვაზე, ტრასა-ქალაქი ერთიდაიგივე წვა აქვს, შეცვლა აუცილებელია. ჩეკი ანთებს მხოლოდ დიდ აღმართებზე ასვლისას, და ეგეც მხოლოდ ახალ დაქოქილზე, თუ სწორ გზაზე მიწევს სიარული შეიძლება 1 კვირაც არ აანთოს. თუმცა ამ ყოველივეს თან ერთვის ძრავის ბრუნვის თამაშიც, ტახომეტრზე ეს იმდენად არ ჩანს რამდენადაც ტურბინის წნევის დაჩიკზე, და ვითომ ესეც ლამბდის ამბავია? ჩემი ლეგასი რესტაილინგამდეა, 18/09/2000 |
|
|
|
PAINKILLER Legacy B4 RSK (BE5) ექსპლუატაცია, პრობლემები, კითხვები, რჩევები Jun 6 2013, 18:08
georoom მშვენიერი თემაა, ე... Jun 6 2013, 20:17
Bachа მოხარული ვარ ამ თე... Jun 6 2013, 20:23
PAINKILLER
DEL კარგით რაა, მესამე ... Jun 8 2013, 09:40
Black Jo ჯერ სასარგებლო არა... Jun 8 2013, 10:58
PAINKILLER
![]() ![]() |