IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> Legacy B4 RSK (BE5) ექსპლუატაცია, პრობლემები, კითხვები, რჩევები, აბა მოიდა ტვინტურბოს კლუბიიი :)
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 6 2013, 18:08
გამოხმაურება #1


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




მოკლედ ისე მომრავლდა ფორუმზე BE5 კუზაოს მანქანები, განსაკუთრებით ტვინტურბოები, უკვე საჭიროა ცალკე თემის გახსნა, სადაც იქნება განხილვა პრობლემების, აქტუალური საკითხების, ინფორმაციის გაცვლა და ვიზუალური მხარეც რა თქმა უნდა smile.gif


მე როგორც პირველი მფლობელი BE5 RSK მოდელის საქართველოში, თავს უფლება მივეცი ეს თემა გამეხსნა. სიამოვნებით გავუზიარებ სხვებს ჩემს გამოცდილებას, ჩემთან ერთად კიდევ არიან სტაჟიანი ტვინტურბოელები და ისინიც შემომიერტდებიან smile.gif


ჯერჯერობით ეს პირველი პოსტი ასე იყოს და მერე შევავსებ ნელნელა სხვადასხვა ინფორმაციებით wink.gif





აბა ველოდები გამოხმაურებებს smile.gif


ესეც ჩემი ყოფილი...







--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Black Jo
გამოხმაურება Jun 9 2013, 22:54
გამოხმაურება #2


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 9th June 2013 - 11:31) [snapback]500103[/snapback]
ჩემი 3.0 -ია და როგორც ვიცი 4 უდგას ვცდები?

3.0 ძრავზე როგორ არის ზუსტად მე არვიცი, მაგრამ ლოგიკიდან გამომდინარე ზემოთ ძრავზე არაფელი დგება ლამბდის მაგვარი, ეს სენსორი მარტო გამონაბოლქვის სისტემისთვის გამოიყენება, შეიძლება 3 ქონდეს, ერთი მარჯვენა მხარეს, მეორე მარცხენა მხარეს, ერთიც კიდევ შუაწელში, მაგრამ 4 ზედმეტია.....


ციტატა(PAINKILLER @ 9th June 2013 - 10:57) [snapback]500097[/snapback]
სუსტი აქვს ბოშის ვოზდუხამერი, რესტაილინგამდე რაც აყენია, მერე 2001-იდან დენსოს ვოზდუხამერი დგას და მაგარი გამძლეა

მართალია, ეგ ვიგულისხმე მეც. დენსო ნამდვილად გამძლე და ადვილად საწმენდი ვოზდუხამერია.

ციტატა(Bachа @ 9th June 2013 - 12:06) [snapback]500105[/snapback]
ჩეკი ანთებს მხოლოდ დიდ აღმართებზე ასვლისას, და ეგეც მხოლოდ ახალ დაქოქილზე, თუ სწორ გზაზე მიწევს სიარული შეიძლება 1 კვირაც არ აანთოს.

ლამბდაა 100%-ანი smile.gif

ცივზე ეგრე იქცევა ლამდბა.

ციტატა(Bachа @ 9th June 2013 - 12:06) [snapback]500105[/snapback]
თუმცა ამ ყოველივეს თან ერთვის ძრავის ბრუნვის თამაშიც, ტახომეტრზე ეს იმდენად არ ჩანს რამდენადაც ტურბინის წნევის დაჩიკზე, და ვითომ ესეც ლამბდის ამბავია?

კი, ეგეც მაგის ნიშნებია თუ ხალასტოიზე მუშაობს ძრავი


წვა როგორი აქვს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
PAINKILLER   Legacy B4 RSK (BE5) ექსპლუატაცია, პრობლემები, კითხვები, რჩევები   Jun 6 2013, 18:08
georoom   მშვენიერი თემაა, ე...   Jun 6 2013, 20:17
Bachа   მოხარული ვარ ამ თე...   Jun 6 2013, 20:23
PAINKILLER  
ციტატ...   Jun 8 2013, 06:36
DEL   კარგით რაა, მესამე ...   Jun 8 2013, 09:40
Black Jo   ჯერ სასარგებლო არა...   Jun 8 2013, 10:58
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge