გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jun 12 2013, 19:55
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 |
მოკლედ კვირას ავედი წყნეთში ჩვეულებრივი სვლით არ მიგაზავია ( ერთი ორი აბგონი მხოლოდ ) გვაჩერეთ მანქანა და 2 3 საათში არ დაიქოქა საერთოდ
იქოქებასავით 2 ჯერ ტრიალდება და მესამეზე მახავიკიდან და სტარტერის მხრიდან რარაცა რკინის დარტყმის ხმა მოდის თავიდან სტარტერი გვეგონა 4 ცალი დავაყენე არცერთმა არ დაქოქა რემენიც ვნახე ეგეც იდეალურად გმოიყურება არც გადამხტარ არც გადმომხტარი არ ცანს ბენზინიც ძალიან ბევრი მიდის ანუ ბენზონასოსის ტემაც გამოირიცხა ( დაჟე გლუშაკიდან ასხავს ბევრი რო ვაწვალე სულ უკან გაიტანა ) ხალასტოიშიც გორაობს უხმაუროდ მანქანა ანუ ძრვი გაჭედილი რო იყოს წესით რარაცა ხმა უნდა ქონდეს მაგ დროს ხვალ ალბად შოთას ჩაუყვან სხვა გზა აღარ არის რაც ადგილზე ნახვა სეილებოდა ყველაფერი ვნახე |
|
|
|
![]() |
Jun 15 2013, 10:53
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 |
გადავიკითხე ეს თემა და უეჭველი ვიცი რაც ხდება რა, აღარ უნდა ბაზარი:
კაროჩე რასპრედვალის უკანა მარცხენა ვტულკის სტერჟინის დამჭიმია დაშვებული, შესაბამისად საწვავის ინექციის დროს ჰიპოაქტიური რეფლუქს-დინამიური ფლოუ ხდება რაც იწვევს საწვავ კამერაში ზემგრზნობელობითი ხისტი მასების აკუმულირებას და დესტრუქციულ ოქსიგენაციას. გამოსავალი: ერთ წესიერ ხელოსანს აჩვენეთ ბლიად, რას მკითხაობთ, 5 წუთის ბაზარია! სგ -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
|