![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 57 რეგისტრ.: 11-March 10 მომხმარებელი № 892 ![]() |
ამ თემაში მინდა ორი დიდი ბრენდის შედარება გავაკეთო, ტექნიკური დატა შიტებით, საფასო პოლიტიკით, საერთაშორისო მიღწევებით და ასე შემდეგ. ძირითადად შევეხები რამოდენიმე სახეობის ზეთს, 5W30, 5W-40 NORMAL SERIES (სპორტულ ზეთებს შემდეგ გავუკეთებ შედარებას)
საერთაშორისო არენაზე ELF და MOTUL საკმაოდ ბევრ ადგილას იკვეთებიან და რეალურად ერთმანეთის დიდი კონკურენტებიც არიან, ქვეყნების მიხედვით ზოგჯერ სტატისტიკა პოპულარობისა თუ გაყიდვების განსხვავდება, თუმცა ძირითადად მაინც ერთნაირად ძლიერი ბრენდებია. შევეხოთ საერთაშორისო Auto & Moto ჩემპიონატების სპონსორობებს: ELF წარმოდგენილია შემდეგ სახეობებში: FORMULA 1 (TOTAL ის ბრენდ ქვეშ), DAKAR Rally, Moto GP (თავისივე გუნდით), 24 Hour of Le-mans, არის Renault, Nissan,KAVAZAKI-ს OEM მიმწოდებელი კონვეირზე. Motul წარმოდგენილია შემდეგ სახეობებში:24 Hour of Le-mans, Moto GP, Ice speedway series და სხვა მრავალი, თითქმის ყველგან formula 1 ის გარდა. დავიწყოთ კონკრეტული შედარება ასორტიმენტის მიხედვით: საქართველოში წარმოდგენილია შემდეგი მოდელი ზეთები: Motul: Motul 5W40 X-Clean, 5W40 X-Cess , Motul 5W30 Eco-Nergy, Motul 5W30 X-Clean ELF: ELF 5W30 Solaris MSX, ELF 5W30 Evolution SXR, ELF 5W40 Excellium Full Tech, ELF 5W40 Solaris LSX ზეთები შევადაროთ კონკრეტული პროდუქტები, შესაბამისი ფორმულებით და დაშვებებით. Motul 5W30 X-Clean VS ELF 5W30 Solaris MSX ![]() ტექნიკურ დატა შიტებში ჩანს რომ: API დაშვების მიხედვით ELF უფრო ახალი დაშვება აქვს ანუ "SN" ვიდრე MOTUL "SM", მწარმოებლის დაშვებების მიხედვით კი ერთნაირი დაშვებები აქვს უბრალოდ ELF-ს ფორდის დაშვება აქვს დამატებული. 100 გრადუსზე სიბლანტე ერთნაირი აქვთ ზუსტად და შეადგენს 12-ს და Flash Point ორივეს 230 აქვს და VISCOSITY INDEX 5 ერთეულით მეტი აქვს ELF-ს. შევადაროთ ახლა ფასი 1 ლიტრიანების მიხედვით: თბილისში 1 ლიტრიანი Motul 5W30 x-Clean იყიდება 25 ლარად ლიტრი (GOLD CARD-ით 22,5 ლარად) თბილისში 1 ლიტრიანი ELF 5W30 Solaris MSX იყიდება 25 ლარად ლიტრი (ELITE CARD -ით 20 ლარად) Motul 5W30 Eco-Nergy VS ELF 5W30 Evolution Sxr ![]() ტექნიკურ დატა შიტებში ჩანს რომ: API მიხედვით ერთნაირი დაშვებები აქვთ, მწარმოებლის დაშვებების მიხედვით კი ერთნაირი დაშვებები აქვს უბრალოდ Motul-ს ფორდის დაშვება აქვს დამატებული. 100 გრადუსზე სიბლანტე თითქმის ერთნაირი აქვთ ზუსტად და შეადგენს 10 და 9.9-ს და Flash Point 163 VS 160 აქვთ. შევადაროთ ახლა ფასი 1 ლიტრიანების მიხედვით: თბილისში 1 ლიტრიანი Motul 5W30 Eco-Nergy იყიდება 20 ლარად ლიტრი (GOLD CARD-ით 18 ლარად) თბილისში 1 ლიტრიანი ELF 5W30 Evolution Sxr იყიდება 19 ლარად ლიტრი (ELITE CARD -ით 15 ლარად) Motul 5W40 X-cess VS ELF 5W40 Excellium Full Tech ![]() ტექნიკურ დატა შიტებში ჩანს რომ: API მიხედვით MOTUL-ს აქვს SN სპეციფიკაცია ELF-ს კი SM, მწარმოებლის დაშვებების მიხედვით ერთნაირი დაშვებები გააჩნია ორივე ბრენდს. 100 გრადუსზე სიბლანტის ინდექსი ELF-ს უფრო მეტი აქვს და შეადგენს 14.7-ს (მოტული 14.2), ასევე viscosity index ELF-ს აქვს 172 (მოტულს 170), რაც იმის მანიშნებელია რომ მაღალ ტემპერატურებზე ELF-ს უკეთესი მაჩვენებლები აქვს ვიდრე მოტულს. შევადაროთ ახლა ფასი 1 ლიტრიანების მიხედვით: თბილისში 1 ლიტრიანი Motul 5W40 X-cess იყიდება 22 ლარად ლიტრი (GOLD CARD-ით 20 ლარად) თბილისში 1 ლიტრიანი ELF 5W40 Excellium Full Tech იყიდება 20 ლარად ლიტრი (ELITE CARD -ით 16 ლარად) Motul 5W40 X-Clean VS ELF 5W40 Solaris LSX ![]() ტექნიკურ დატა შიტებში ჩანს რომ: API მიხედვით ELF-ს აქვს SN სპეციფიკაცია MOTULS-ს კი SM, მწარმოებლის დაშვებების მიხედვით ერთნაირი დაშვებები გააჩნია ორივე ბრენდს. 100 გრადუსზე სიბლანტის ინდექსი motul-ს უფრო მეტი აქვს და შეადგენს 14.1-ს (elf 13,9), ასევე viscosity index ELF-ს აქვს 170 (მოტულს 172), თუმცა FLASH POINT ელფ-ს აქვს 240 მოტულს კი 234 გრადუსი. შევადაროთ ახლა ფასი 1 ლიტრიანების მიხედვით: თბილისში 1 ლიტრიანი 5W40 X-Clean იყიდება 30 ლარად ლიტრი (GOLD CARD-ით 27 ლარად) თბილისში 1 ლიტრიანი ELF 5W40 Excellium Full Tech იყიდება 25 ლარად ლიტრი (ELITE CARD -ით 21 ლარად) ამ მოკლე მიმოხილვით ვეცადე შემედარებინა ბრენდები, ხარისხი, გამოცდილება და ფასი ერთმანეთისათვის. ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,187 რეგისტრ.: 27-April 09 მომხმარებელი № 51 ![]() |
maxouni
რაღაცას ვერ მიმიხვდი. არსად დამიწერია რო ამ 2 ბრენდში რომელიმე არ ვარგათქო. მაგრამ ყველა სერიის ზეთს აქვს თავისი დანიშნულება ხომ მეთანხმები? მარტივად რომ ვთქვათ- ამ რეისინგ სერიებში არც ერთს არ აქვს ელემენტარული ანტიკოროზიული თვისება, რაც აუცილებელია ყოველდღიურად მოხმარების მანქანებში, იმიტომ რომ გინდა არ გინდა მანქანა დგომისას გარკვეული დოზით კონდენსატს იკიდებს. ასევე არის გარკვეული დანამატები ზეთში რომელიც კატალიზატორებს იცავს გაბიდნვისგან და ასე შემდეგ ... ამ ჭიპმოჭრილ 300V-ს აქვს მხოლოდ ერთი თვისება-სმაზკა... მეტი ინფო არ მაქ ამ ზეთზე არ ჩავძიებივარ, მაგრამ როგორც ზემოთ დავწერე HTX სერიას ჩავეძიე. მისი მიზანი არის აუცილებლად ძრავის ზაზორების შესაბამისად შერჩეული ზეთის მალდენადობა, შესაბამისად მაქსიმალური შეზეთვა და რაც მთავარია ხახუნში მყოფ დეტალებს აუცილებლად უნდა წაართვას მაქსიმალური რაოდენობის ენერგია (ტემპერატურა) და აუცილებლად რაც შეიძლება მალე უნდა გაგრილდეს. კონკრეტულად იგივე HTX-ზე რაც ვიცი, იგი შეიძლება მალე ავიდეს იგივე თუნდაც 130 გრადუსზე(რაც კატასტროფულად მიაჩნია ზოგიერთს) , ძრავში ყოფნისას, მაგრამ ეგრევე ჩამოვა ოპტიმალურ ტემპერატურაზე. გრაჟდანსკი ზეთისგან განსხვავებით. maxouni რამდენს გაქვთ დიდ ზაზორებზე აწყობილი მითხარი ![]() ერთი მე მაქვს ეგეთი ისიც არა სუბარუ... ))) good night everybody ![]() |
|
|
![]() ![]() |