![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მოკლედ ისე მომრავლდა ფორუმზე BE5 კუზაოს მანქანები, განსაკუთრებით ტვინტურბოები, უკვე საჭიროა ცალკე თემის გახსნა, სადაც იქნება განხილვა პრობლემების, აქტუალური საკითხების, ინფორმაციის გაცვლა და ვიზუალური მხარეც რა თქმა უნდა
![]() მე როგორც პირველი მფლობელი BE5 RSK მოდელის საქართველოში, თავს უფლება მივეცი ეს თემა გამეხსნა. სიამოვნებით გავუზიარებ სხვებს ჩემს გამოცდილებას, ჩემთან ერთად კიდევ არიან სტაჟიანი ტვინტურბოელები და ისინიც შემომიერტდებიან ![]() ჯერჯერობით ეს პირველი პოსტი ასე იყოს და მერე შევავსებ ნელნელა სხვადასხვა ინფორმაციებით ![]() აბა ველოდები გამოხმაურებებს ![]() ესეც ჩემი ყოფილი... ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ამონაწერი ვიკიპედიადან: The B4 model was introduced for the third generation, and was a sedan-only model. The RSK featured the familiar DOHC, twin-turbo 2.0 litre engine rated 280 bhp (210 kW) (265 bhp (198 kW) for automatic with manual mode). This results in a 0-60 mph time of 5.2 s for the Manual and 5.8 s for the automatic. Australia models (called B4) were detuned to run on lower octane (98 RON) fuel and were rated 258 PS (190 kW; 254 hp) for the manual and 239 PS (176 kW; 236 hp) for the automatic models. This results in a 0-60 mph time of 5.6 s for the Manual and 6.6 s for the automatic ესეც ინგლისური (და იგივე ავსტრალიურიც) 255 ცხენიანი მოდელის მონაცემები 98 ოქტანზე: http://www.uklegacy.com/forums/index.php/t...technical-spec/ Acceleration 0-100km/h (0-63mph) 5.7 (6.8 a/t) 0-400 meters (1/4 mile) 13.7 -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |