IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> წყალს მიდუღებს, პრაკლატკაა?
bero
გამოხმაურება Oct 26 2009, 12:23
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11
რეგისტრ.: 26-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 419




მოკლედ ცეგან ამასთან დაკავშირებით თემას ვკითხულობდი და ის საბედნიეროდ დაიხურა, რადიატორის სახურავმა გადაგვარჩინა wink.gif
აი ჩემს შემთხვევასი ჩანს რომ უფრო რთული პრობლემაა.

ფორიკა მყავს 97 იანი ამერიკული და გგავლილ;ი აქვს 160 000 მილი (ვიცი ბევრია)

წყალი ამიდუღა და ვისთან არ ვიყავი, თავიდან რადიატორი იქნება გაბიდნულიო, ვკითხე ვისგანაც ვიყიდე და გაცმენდილი მაქვს 1 თვის წინო, მერე თავსახურიო, მერე აუდში ავიყვანე და CO არ ამოაგდო, ვითომ დავმშვიდდი მაგრამ ეხლა ცოტა მეეჭვება, რადიატორის კრიშკაც შევცვალე, თერმოსტატიც, ამნტიფრიზიც ჩავასხი, დაჟე თერმოსტატის გარეშე ვიარე და ისეც აადუგა ცოტა გვიან. მოკლე პ[რობლემა რასია იცით?! აბაროტზე ადუღებს, ჩვეულებრივად რო ვიარო, ნაგრუსკის გარეშე, არ მიდუღებს, როგორც ნაგრუსკას მივცემ და მერე ან გავაჩერებ ან შევანელებ, ეგრევე ცევს ტემპერატურას, მერე ისევ აგდებს.
რას ფიქრობთ, რა შეიძლება იყოს გარდა პრაკლატკებისა?
sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
SUB 300
გამოხმაურება Nov 7 2009, 21:47
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




მოკლედ სად არ ვიქექე და რა არ ვნახე მაგრამ ვერ მივაკვლიე სუბარუს წყლის სისტემის მოკლე და გძელ ხაზს ,
რაც ვნახე და ლოგიკურად მიუდექი ესე გამოდის რომ ჩვენ ჩუბარუს smile.gif ძრავში როდესაც ტემპერატურა აიწევს და თერმოსტატი გახსნის , მოკლეც და გძელიც ერთად დადის biggrin.gif , ტერმოსტატი არის ისეთი კომფიგურაციის რომ სხვანაირად არ გამოდის , მაგრამ არის 1 ვარიანტი , ძრავზე ზევიდან აყენია მარჯვენა და მარცხენა ბლოკების დამაკავშირებელი მილი რომელზეც შეიძლება აყენია ელექტრო კლაპანი რომელიც კეტავს, (ანუ პომპა კი არ კრტავ მოკლე წრეს არამედ კლაპანი ) სხვა ვარიანტამდე მე ვერ მივედი , მოკლედ ველოდები გამოხმაურებას თუ იცით ვინმემ რამე , სახში რო ვიყო კი დავადგენდი უცბათ smile.gif

აი თერმოსტატიც კარგათ ჩანს, რომ ცალი მხარე მხოლოდ გაიღება და მეორე მხარეს ვერანაირად ვერ დაკეტავს

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Nov 8 2009, 21:50
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(SUB 300 @ Nov 7 2009, 23:47) [snapback]50171[/snapback]
მოკლედ სად არ ვიქექე და რა არ ვნახე მაგრამ ვერ მივაკვლიე სუბარუს წყლის სისტემის მოკლე და გძელ ხაზს ,
რაც ვნახე და ლოგიკურად მიუდექი ესე გამოდის რომ ჩვენ ჩუბარუს smile.gif ძრავში როდესაც ტემპერატურა აიწევს და თერმოსტატი გახსნის , მოკლეც და გძელიც ერთად დადის biggrin.gif , ტერმოსტატი არის ისეთი კომფიგურაციის რომ სხვანაირად არ გამოდის , მაგრამ არის 1 ვარიანტი , ძრავზე ზევიდან აყენია მარჯვენა და მარცხენა ბლოკების დამაკავშირებელი მილი რომელზეც შეიძლება აყენია ელექტრო კლაპანი რომელიც კეტავს, (ანუ პომპა კი არ კრტავ მოკლე წრეს არამედ კლაპანი ) სხვა ვარიანტამდე მე ვერ მივედი , მოკლედ ველოდები გამოხმაურებას თუ იცით ვინმემ რამე , სახში რო ვიყო კი დავადგენდი უცბათ smile.gif

აი თერმოსტატიც კარგათ ჩანს, რომ ცალი მხარე მხოლოდ გაიღება და მეორე მხარეს ვერანაირად ვერ დაკეტავს


ზუსტათ ეგეთი თერმოსტატი მოკლე ხაზს რომ კეტავს მოსკვიჩზე ეყენა ვისაც ყოლია და დაუშლია მიხვდება რასაც ვგულისხმობ. სუბარუზე და ნისანზე
ორეივე ხაზი ერთდროულად მუშაობს უბრალოდ გრძელი ხაზი დიამეტრში ალბათ 10 ჯერ მეტია და შესაბამისად წყალიც 10 ჯერ მეტი გავა. მილში არანაირი ელექტროკლაპანი არ დგას EJ205 ში ნაგდად, მაგ მილის შუა წერტილში ტემპერატურის დატჩიკია მარტო.
ეთი საინტერესო შემთხვევა, ანტიფრისს ღვრის ცოტას მთელი კვრა ყურადგება არ მიმიქცევია და მოვედი სახლში. სანამ გარაჟის კარებს ვაღებდი
ვინტილატორები ტრიალებდა ვიფიქრე დავაცდი გაჩერდნენ და მერე ჩავაქრონ მეთქი მოკლედ ველოდები არ თიშავს. ავხადე კაპოტი რადიატორის ზედა მხარე
ოდნავ ცხელია მივხვდი რომ ან მე მეჩვენება ან მატორი მოვკალი. შევხედე ტემპერატურის დაჩიკს ნორმას აჩვენებს ჩავაქრე და წავედი სახლში angry.gif
დილით 1.5 ლიტრი sad.gif ანტიფრიზი დაიმატა. შეკითხვა ტემპერატურის დჩიკი რა პონტში უყენია ამ მანქანას ??? ერთი ხაზით მაინც აწეულიყო
თუ იმას ხვდება რომ ვინტილატორები ჩართოს იქნებ სალონშიც რამე მანიშნოს. მოკლედ მივხვდი რატომ წვავს ხალხი პრაკლატკებს .
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
bero   წყალს მიდუღებს   Oct 26 2009, 12:23
giogagnidze   იქნებ და პომპა არ მ...   Oct 26 2009, 12:33
TwinTurbo   პომპა რო არ მუშაობ...   Oct 26 2009, 13:02
juze  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge