![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
გაგიმარჯოთ ყველას, მოკლედ ვაპირებ 1000-1500 ლარის დახარჯვას ჩემ თეთრაზე (სტი 4) იქნებ მირჩიოთ კონკრეტულად რა გავუკეთო?
1) ძრავი მაქვს ახალი გაკეთებული, ზეთის ნასოსი 11-იანი, აცლ-ის ვკლადიშები, ერას ფარსუნკები, ბენზ-ნასოსი 300-იანი, ბენზ-წნევის რეგულატორი, რა ბრენდია არ ვიცი მაგრამ კარგი ვიხლოპი ბოლომდე ![]() ეს ჩამონათვალია რაც ჩემ მანქანას გააჩნია. ამ ეტაპზე 402 მეტრი (კოტრიკაზის აღმართზე გავტესტე ჩვეულებრივი წამზომით, არავითარი დამჩატებით) ავიარე 12.4 ში მოკლედ დიდი სურვილი მაქვს რომ 402 მეტრი გავიარო 11.4 ში ![]() და რაც მთავარია ეს ყველაფერი ისე მინდა რომ რესურსი არ დავბრიდო ნაადრევად ანუ რამოდენიმე გაზის ჩაჭერაზე. თუ ვინმეს გაქვთ რეალური და კონკრეტული რჩევები იქნებ მირჩიოთ რა დეტალებით დავიწყო + ვინ დამიმონტაჟებს ამ ყველაფერს ჯიგრულად მადლობა წინასწარ ყველას!!! |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
Black Jo
ციტატა(Black Jo @ 27th June 2013 - 09:49) [snapback]505583[/snapback] დინოზე მეტი ვერაფელი ნახე სარგებელი მაგ პოსტიდან? დანარჩენებიც საყურადღებოა, მაგრამ ასე თუ ისე ვიცოდი კიდეც ![]() და კაი ხანია ვამტკიცებდი კიდეც, რომ სტოკიდან თავისუფლად შეიძლება 400-ცხენამდე ამოღება. მაგრამ ერთი კითხვა მაქვს: ციტატა(Black Jo @ 27th June 2013 - 00:51) [snapback]505535[/snapback] 400 л/с — Для этого на моторе ЕЖ надо поменять интеркулер на более эффективный, выпуск, конечно форсунки и бензонасос, air/oil separator (AOS) и конечно настройка ЭБУ. 540 л/с – выше указанное + больше турбина 540-ზე ტურბინას რომ ცვლი, კარობკას, ხიდებს, ყუმბარებს არ უნდა შეცვლა ??? გაძლებს ??? თუ ეს ახალ ვერსიებზეა და ძველებზე 400-იც საეჭვოა ??? ![]() |
|
|
![]() ![]() |