![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
მოკლედ, ჩემი დისთვის მინდა ჯაპანიდან ჩამოვიყვანოთ...
აფტამატი უეჭველი... რაც ვნახე ძალიან ბევრი მოდიფიკაციაა და ავიჭერი... 2002-2004 წლიანი გვინდა... 1.0 ან 1.3 ძრავით... აი აქ ვერ გადავწყვიტე... მთავარი მოთხოვნაა ეკონომიურობა, გაწევა და ეგეთები მეორეხარისხოვანია... 1.0 ძრავი 3 ცილინდრიანია თუ 4? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
მე მყავს 1.0 ვიტზი. უტურბინო ფორესტერი სახეს გაახევს, მაგრამ სიარულში ვიტზზე ნაკლებად ვგრძნობ სუსტ ძრავს ვიდრე ჩემი ძმის უტურბინო ფორიკაზე, იმიტომ რომ კარობკა უფრო კარგი აქვს ტოიოტას.
ჩემი მიწვავს ქალაქში კონდეციონერის გარეშე 7 ლიტრას. იშვიათად რო ანკლები დაეწვას (ქალაქიცაა და ქალაქიც, გააჩნია სად დადიხარ, მე საბურთალოზე ვცხოვრობ). იყიდე აუცილებლად წინა წამყვანი, ფულს გადაყრი ტყუილად ავდ ში და შემდეგაც უფრო ბანძად ივლის და მეტსაც დაგიწვავს ყოველთვის. როგ ათოვდება კიდე შენმა დამ მაინც სახლში უნდა დატოვოს სავარაუდოდ ![]() თU 1.3 ნახევარი ლიტრაზე მეტს არ ყვავს 1.0 თან შედარებით, აიღე 1.3. მაგრამ ეგეთი ტიპის მანქანაზე პრიორიტეტი ეკონომიურობაა და არა გაწევა (მე ტურბინიან სუბარუზე მIჩვეული ქალაქში სამოძრაოდ 1.0 ვიტსი უფრო მომწონს ვიდრე სუბარუ ![]() |
|
|
![]() ![]() |