IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> მინდა Tuning, მირჩიეთ
nik_je
გამოხმაურება Jun 15 2013, 22:16
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 374
რეგისტრ.: 5-May 13
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 3,421




გაგიმარჯოთ ყველას, მოკლედ ვაპირებ 1000-1500 ლარის დახარჯვას ჩემ თეთრაზე (სტი 4) იქნებ მირჩიოთ კონკრეტულად რა გავუკეთო?

1) ძრავი მაქვს ახალი გაკეთებული, ზეთის ნასოსი 11-იანი, აცლ-ის ვკლადიშები, ერას ფარსუნკები, ბენზ-ნასოსი 300-იანი, ბენზ-წნევის რეგულატორი, რა ბრენდია არ ვიცი მაგრამ კარგი ვიხლოპი ბოლომდე smile.gif ყოველ შემთხვევაში ვინც ნახა ყველამ ესე მითხრა, დაუნფაიფი სტოკი, სპორტული პილტრი, სვეჩის პროვოდები სილიკონის 8მმ, სვეჩები ნჟკ ირიდიუმები, ჰკს-ის ტაიმერი, ჰკს-ის სმეს კონტროლერი (ჯერ არ დამინასტროიკებია), კარგი სტი-ს კარობკა, კარგი ხიდი, ტურბინა ვფ24 (არ ბოლავს, წნევა კარგად უჭირავს 1,1), ბლიტზ ბუსტის დაჩიკი, ბილშტეინის რეგულირებადი პადვესკა, სპიდლაინის 17 დიკები, 4 პორშინიანი სტი-ს სუპორტები, სტი-ს კომპი.
ეს ჩამონათვალია რაც ჩემ მანქანას გააჩნია.
ამ ეტაპზე 402 მეტრი (კოტრიკაზის აღმართზე გავტესტე ჩვეულებრივი წამზომით, არავითარი დამჩატებით) ავიარე 12.4 ში მოკლედ დიდი სურვილი მაქვს რომ 402 მეტრი გავიარო 11.4 ში smile.gif.
და რაც მთავარია ეს ყველაფერი ისე მინდა რომ რესურსი არ დავბრიდო ნაადრევად ანუ რამოდენიმე გაზის ჩაჭერაზე.

თუ ვინმეს გაქვთ რეალური და კონკრეტული რჩევები იქნებ მირჩიოთ რა დეტალებით დავიწყო + ვინ დამიმონტაჟებს ამ ყველაფერს ჯიგრულად


მადლობა წინასწარ ყველას!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Black Jo
გამოხმაურება Jun 28 2013, 10:51
გამოხმაურება #2


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(RACKER @ 27th June 2013 - 14:22) [snapback]505668[/snapback]
არ წამიკითხია მაგრამ სტანდართ შატუნზე 350 ცხენის ზემოთ უკვე პროჭის ჟიმჟიმი იწყება.
400-450 ცხენის მერე გილზის ჟიმჟიმი იწყება.
ზეთის ნასოსი კიდე ცხენზე ნაკლებადაა დამოკიდებული უფრო კლადიშის ზაზორზე და აბაროტზეა დამოკიდებული.

ასერომ ოცნებები ხშირად არ ხდება განსაკუთრებით მრგვალფარიან სტი-მდე განსაკუთრებით

გაფიცებ ყველაფერს აი საიდან იცი რომელ ცხენზე და რამდენ ცხენზე რისი პროჭის ჟიმჟიმი ეწყება biggrin.gif ან დინო სად გაქვს? ან სად გაზომე ცხენებე, ან სად დაანასტროიკეთ მანქანა მაგდენ ცხენზე? biggrin.gif

ჯერესერთი ნასოსზე ის წერია მანდ ზედ საკმარის წნევას ქმნის ისედაც, ნასოსი მომატებით მეტი პრობლემები იჩითება მერე, იასნია რასაც შენ ამბობ თუ დიდ ზაზორზე ვკლადიში აწყობილია მაშინ უნდა და ყველაფერი გასათვლელია, მაგრამ მათ აქვთ საუბარი სტოკ მანქანაზე რომელიც 400 ცხენამდე შეგიძლია აიყვანო ძრავის გაუხსნელად. იდეაში მანდ ლაპრაკია ახალ მანქანაზე და არა 200 000 კმ გავლილზე და მერე აქ რომ ჩამოვა და ვითომც და მაგარია და აბა დავაი დავანასტროიკოთ. smile.gif


და მაგაშიც გეთანხმები რომ ძველ ვერსიებზე არ არის საუბარი, ახლებზეა, ძველი მაგდენს ვერ გაუძლებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
nik_je   მინდა Tuning   Jun 15 2013, 22:16
TRULOVI   nik_je 12.4 ში ვერ ივლი...   Jun 15 2013, 22:21
nik_je  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge