![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
გაგიმარჯოთ ყველას, მოკლედ ვაპირებ 1000-1500 ლარის დახარჯვას ჩემ თეთრაზე (სტი 4) იქნებ მირჩიოთ კონკრეტულად რა გავუკეთო?
1) ძრავი მაქვს ახალი გაკეთებული, ზეთის ნასოსი 11-იანი, აცლ-ის ვკლადიშები, ერას ფარსუნკები, ბენზ-ნასოსი 300-იანი, ბენზ-წნევის რეგულატორი, რა ბრენდია არ ვიცი მაგრამ კარგი ვიხლოპი ბოლომდე ![]() ეს ჩამონათვალია რაც ჩემ მანქანას გააჩნია. ამ ეტაპზე 402 მეტრი (კოტრიკაზის აღმართზე გავტესტე ჩვეულებრივი წამზომით, არავითარი დამჩატებით) ავიარე 12.4 ში მოკლედ დიდი სურვილი მაქვს რომ 402 მეტრი გავიარო 11.4 ში ![]() და რაც მთავარია ეს ყველაფერი ისე მინდა რომ რესურსი არ დავბრიდო ნაადრევად ანუ რამოდენიმე გაზის ჩაჭერაზე. თუ ვინმეს გაქვთ რეალური და კონკრეტული რჩევები იქნებ მირჩიოთ რა დეტალებით დავიწყო + ვინ დამიმონტაჟებს ამ ყველაფერს ჯიგრულად მადლობა წინასწარ ყველას!!! |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
Black Jo
საიდან გავიგე და არსებობს ინტერენეტი არსებობს ბევრი გამოცდილი ხალხი ვისაც მართლა ბევრი შატუნი გაურტყია თავში ბევრი გამოცდილება აქ. ასერომ კარგათ ვიცი რასაც ვლაპარაკობ და თუ დამიჯერებ კარგი იქნება. მე არ მითქვამს 350 ცხენზე აიყვან მანქანას და ეგრევე შატუნი გაწყდებათქო. უბრალოდ მაგის მერე უკვე გადატვირთულია და კაცმა არიცის როდის გამოყოფს ფეხს. |
|
|
![]() ![]() |