გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jun 15 2013, 22:16
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 |
გაგიმარჯოთ ყველას, მოკლედ ვაპირებ 1000-1500 ლარის დახარჯვას ჩემ თეთრაზე (სტი 4) იქნებ მირჩიოთ კონკრეტულად რა გავუკეთო?
1) ძრავი მაქვს ახალი გაკეთებული, ზეთის ნასოსი 11-იანი, აცლ-ის ვკლადიშები, ერას ფარსუნკები, ბენზ-ნასოსი 300-იანი, ბენზ-წნევის რეგულატორი, რა ბრენდია არ ვიცი მაგრამ კარგი ვიხლოპი ბოლომდე ეს ჩამონათვალია რაც ჩემ მანქანას გააჩნია. ამ ეტაპზე 402 მეტრი (კოტრიკაზის აღმართზე გავტესტე ჩვეულებრივი წამზომით, არავითარი დამჩატებით) ავიარე 12.4 ში მოკლედ დიდი სურვილი მაქვს რომ 402 მეტრი გავიარო 11.4 ში და რაც მთავარია ეს ყველაფერი ისე მინდა რომ რესურსი არ დავბრიდო ნაადრევად ანუ რამოდენიმე გაზის ჩაჭერაზე. თუ ვინმეს გაქვთ რეალური და კონკრეტული რჩევები იქნებ მირჩიოთ რა დეტალებით დავიწყო + ვინ დამიმონტაჟებს ამ ყველაფერს ჯიგრულად მადლობა წინასწარ ყველას!!! |
|
|
|
![]() |
Jun 28 2013, 14:29
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
Black Jo
ხოდა კაკრას მაგ სწავლით გეუბნები. სტანდარტი შატუნი იმდენად წვრილია რომ ვერ უძლებს მეტ დატვირთვას. დეტონაცია რომ შუაზე აპობს ეგ მართალია მაგრამ დეტონაციის გარეშეც ვერ ცხოვრობს არხეინად მაღალ სიმძლავრეზე. 2.5 ებს მაგალითად პორშინის პერეგაროტკის პრობლემა აქ. მაღალ წნევაზე პერეგაროტკა ტყდება. ხოდა იმ სტატიის ავტორს რა დაესიზმრა თუ ხილვა ქონდა? ვაფშედა მე საბურავის ცხენზე ვლაპარაკობ და ეგ ტიპი კიდე მგონია მახავიკის ცხენებზე ბაზრობს ასერომ ერთიდაიგივეს ვლაპარაკობთ და ტყუილა ვკამათობთ |
|
|
|
nik_je მინდა Tuning Jun 15 2013, 22:16
TRULOVI nik_je
12.4 ში ვერ ივლი... Jun 15 2013, 22:21
nik_je
![]() ![]() |