გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Nov 9 2009, 12:22
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
დააკვირდით Forester -ი ჰაერს საიდან იღებს. იღებს ყველაზე ცხელი წერტილიდან ვიც მატორებში ერკვევა მიხვდება რომ ეს ძალიან ცუდია.
ეხლა აცივდა მაგრამ აგვისტოში მაგრა ქლიავდებოდა განსაკუთრებით პროპკაში დგომის შემდეგ თან კონგიციონერს თუ ჩართა მგონი 70 გრაგუსიან ჰაერს ყლაპავს და მაგ დროს ბურსტზე არც იოცნებოთ. ლეგასიზე ვნახე ადამიანურათაა გაკეთებული გარედან იღებს და არა კაპოტის შიგნიდან როგორც ფორესტერზე. სუბარუს ინჟინრებმა რაღაც აურიეს იქნებ გამოვასწოროთ ? |
|
|
|
![]() |
Nov 9 2009, 13:17
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
ფორესტერზე ჰაერის შემწოვს ნახვრეტი ქვევით ააქვს, უცებ რო დაარტყავს წყალი, რომ არ შეასხას. თუ გინდა გადაიტანე სხვა ადგილას, მაგრამ არა მგონია მაგითი რაიმე მოემატოს, მგონი პირიქით
ისე სპორტული ფილტრები რომელ მანქანასაც უყენია ყველა შიგნიდან იღებს ჰაერს, თუ გინდა კაპოტზე ნახვრეტები გაუკეთე და ეგაა |
|
|
|
Sturbo ცხელი ჰაერი Nov 9 2009, 12:22
mixa
![]() ![]() |