IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> short-shifter problem, სიჩქარეში ძნელად ვარდება.
gentoo
გამოხმაურება Jun 27 2013, 20:37
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




http://i.ebayimg.com/t/Ralco-RZ-Short-Thro...quDZQ~~60_1.JPG
მეგობრებო მოკლკედ მაქვს ასეთი შორტ შიფტერი ზუსტად.
მიყენია ლეგასი ბ4-ზე. 2000 წლიანზე.

ჰოდა, ეს შიფტერი არის რეგულირებადი. რომ ვამოკლებ რიჩაგს, კორპუსს ედება და პირველში,3,5 ძნელად ვარდება.

კიდევ როცა სიჩქარეში მაქვს ჩაგდებული ძალიან დიდი ლუფტიაქვს.
სიჩქარეშია თუ ნეიტრალში ვერ გაგიებ და რამე ეშველება ამ 2 პრობლემას?
ალბათ ქვედა რიჩაგის ვტულკა არის დამუშავებული ხო?
და ზედა რიჩაგის შეცვლაც ხომ არ უნდა კორპუსს რომ არ მიედოს ზემოთ პირველში ჩაგდების დროს?
არ ვიცი და მასწავლეთ რა.
http://i.ebayimg.com/t/SUBARU-STI-IMPREZA-...8!~~_35.JPG

http://legacygt.com/forums/attachment.php?...mp;d=1097317442

ამ ტიპმა სულ ამოჭრა. მეც ამოვჭერი მაგრამ ამინც ედება. ეტყობა კიდევ მომიწევს.

"ბალგარკით მუშაობა"
smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gentoo
გამოხმაურება Jun 29 2013, 20:22
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ციტატა(VADA @ 29th June 2013 - 20:42) [snapback]506402[/snapback]
ჰოდა რომ არ ვიცი იმიტმაც გკითხე ? biggrin.gif



არა მე არ ვიცოდი და მეთქი შენ ხომ არიცი wink.gif huh.gif
ციტატა(VADA @ 29th June 2013 - 20:42) [snapback]506402[/snapback]
უბრალოდ ფლიანეცით რომ არ დაგეყენებინა თუ სხვა რამეა კიდევ ???


უბრალოდ ფლიანიეცი 250 ლარი და ბუასილი იყო. თან სხვამანქანზე ვეღარ გადავაყენებდი ამიტომ ვარჩიე.
ეს ჰაუსინგი. ყველაფერი ქარხნული მიდის. აპპაიპიც მაქვს და დაუნპაიპიც.
ავაწყობ და ეგრევე ვტენი ძრავს რო ჩამოვა... smile.gif
მერე კიდევ ჩემს ტურბინას აქვს ძალიან მაღალი ფლოუ, ბევრად მეტი ვიდრე ვF22-ს და თითქმის იგივე რაც 18G და ცოტა ნაკლები ვიდრე 20G-ს. ამიტომ არის ძალიან მაგარი ტურბინა. 16G არსებობს სამნაირი და ეს მათ შორის ყველაზე დიდი, ამიტომ თითქმის იგივეა რაც 18G. ეს არის EVO III BIG 16G. არის შედარებით პატარა ტდ05 ფემილიში და მალე სპულვადი ტურბოა, თან ექსტერნალ ვეისგეტყზე მეყოლება 38მმ Tial ვეისტგეიტზე. 3ნაირი პრუჟინამაქ 0.5 ბარი 0.8 და 1.0. კიდევ 3 პორტ ბუს სოლენოიდი + კარგი ნასტროკა და ბუსტზეც მალე გავა და არც მაღლებზე არ გაუჭირდება საერთოდ რადგან ექსტერნალ ვეისგეიტი მექნება. ბუსტი ნორმის ფარგლებში და ფლოუც საკაიFო... ძალიან საკაიფო.
სადამდეც გალოვკები და რასპრედვალი გამიშვებს.

არ ჭირდება ამას 8-სმიანი ჰაუსინგი იმიტომ რომ რეალურად 7-სმ ჰაუსინგ ვერ უშლის ხელს. უფრო მალე სპულავს. მოკლედ ესეა. რა. 8სმ პროსტა ლაგი ექნება მეტი კარგი ამას არ მოაქვს არაფერი.


ამიტომ დიდი კარგს არ ნიშნავს ყოველთვის drinks.gif

თავის დროზე 700$ ძალიან იაფში ვყიდდი ამას და ქეში არ ქონდა არავის.
ახლა კიდევ 700$ად ცხელ მხარეს არ დავანახებ არავის tongue.gif მარტო ტიალი ღირს 400$ და ტურბინა სულ ახალია.

პ.ს ყველაფერს ძალიან სწორად ვაკეტებ.
გინდაც ეს იმპრეზას ეკუ რომ უნდა ჩამედგა ახალი თაობის. ხომ ჩადგი შენ. ხომ კარგია?
დროსელის, შემოტრიალებაც და ა.შ უბრალოდ არ გამიმართლა ძრავების სტუკვის ამბავში
თორე ბევრად კარგად ვიყქნებოდი ახლა. wink.gif

მაინც გავაკეთებ მომავალში ახლა კი ვივლი ქარხნული ნასტროიკით, არაქარხნული სბორკით და ვიკატავებ smile.gif

არუნდა დამეწერა ამ ფორუმზე ჩემი გეგმები. ტაციოაბაა ახლა ახალი იმპრეზის პაუკზე და შკივებზე.
ვინმეს თუ გეგულებათ დაშლილი ეგეთი პმ რა smile.gif

ვერ ვშოულობ იმენა და გული მიკვდება. არადა ყველა მემ მასწავლიდა ჭკუას და ხითხითებდა. ფუ ბლიად.

მახო რაკერა ბლექჯო დამეხმარნენ. რჩევებით და არამარტო smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
gentoo   short-shifter problem   Jun 27 2013, 20:37
VADA   gentoo
  Jul 3 2013, 14:51


Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge