გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Nov 9 2009, 12:22
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
დააკვირდით Forester -ი ჰაერს საიდან იღებს. იღებს ყველაზე ცხელი წერტილიდან ვიც მატორებში ერკვევა მიხვდება რომ ეს ძალიან ცუდია.
ეხლა აცივდა მაგრამ აგვისტოში მაგრა ქლიავდებოდა განსაკუთრებით პროპკაში დგომის შემდეგ თან კონგიციონერს თუ ჩართა მგონი 70 გრაგუსიან ჰაერს ყლაპავს და მაგ დროს ბურსტზე არც იოცნებოთ. ლეგასიზე ვნახე ადამიანურათაა გაკეთებული გარედან იღებს და არა კაპოტის შიგნიდან როგორც ფორესტერზე. სუბარუს ინჟინრებმა რაღაც აურიეს იქნებ გამოვასწოროთ ? |
|
|
|
![]() |
Nov 9 2009, 13:57
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
ციტატა(Sturbo @ 9th November 2009 - 15:43) [snapback]50643[/snapback] რას ნიშნავს ცხელი ჰაერი - ეს ნიშნავს დაბალ სიმკვრივეს ე.ი. დაბალ სიძლავრეს მართალი ვარ ? ფორესტერზე სიცხეში არ შეგიმჩნევიათ გაზს ადგავ არ მიდის თითქოს ტურბინა გამორთო ვინმემ. ECU აკეთებს მაგ ფოკუსს ჰაერის მაღალი ტემპერატურის გამო დეტონაციის თავიდან ასაცილებლად. ტემპერატურა კი ინტერქულერამდე იზომება და სანამ 60 ით არ ივლი 2-3 კილომეტრს და ცოტას არ დაუბერავს მკვდარია. კიბატონო ჰაერი როცა ცხელია, სიმკვრივე დაბალი აქ და შესაბამისად ძრავში ნაკლები რაოდენობის ჰაერი ხვდება, თუმცა შენ ის გავიწყდება, რომ ეგ ჰაერი პირდაპირ ძრავში არ შედის, ჯერ ტურბინაში და შემდეგ ინტერკულერში გადის სადაც შედარებით ცივდება. გარეთ გამოტანამ არა მგონია რაიმე საგრძნობი ეფექტი მოგცეს, შიგნით სადაცაა, არც ისე შორსაა კაპოტში ჰაერის შესასვლელიდან. თუ არ გეზარება ცადე გარეათ გამოტანა და შევადაროთ სტოკს ისე ჰაერის შემკრებივით თუ გაუკეთებ რამეს (დიდი ძაბრის მსგავსს) სიჩქარის მომატებასთან ერთად წნევასაც გაგიზრდის +ინტერქულერზე მძლავრი ელექტრო ვინტილატორების დამატებაც შეიძლება |
|
|
|
Sturbo ცხელი ჰაერი Nov 9 2009, 12:22
mixa
![]() ![]() |