![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ჩემი დავარდნილი ბუსტის გადამკიდე რას აღარ წავაწყდი ინტერნეტში და ეს ყველაზე საინტერესოდ ეს მომეჩვენა
http://www.nebbs.com/Nebbs/legacy/index.html დაბუსტვას იწყებს 3500-ზე როგორც ფორესტერი მაგრაბ ძალიან დიდ სიმძლავრეს აკეთებს და ისეთივე ეფექტი აქვს თითქოს 2 კი არა ერთი და დიდ ტურბინა უყენია. ჩემი ბაიპასის კლაპნის პრობლემას რომ მოვაგვარებ აუცილებლად უნდა ვცადო. მერე როგორც უფრო მომეწონება ისე დავტოვებ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(dato654 @ 1st July 2013 - 12:00) [snapback]506751[/snapback] რატომ? ტურბოს დაახლოებით რამდენზე ხსნის გაპარალელებული? დაბლებზე ძალიან კვდება? კი, ძალიან კვდება ტურბინები თუ ჯანზეა 4000-დან იწყებს პარალელის დროს ჩეკმაც იცის ამოხტომა, 66 კოდი, მაგრამ დიდად არ მოქმედებს მუშაობაზე, გადაქოქავ ხელახლა და ჩეკი აღარ არის. იტოგში პარალელი გამართლებული არ არის 2.0 ძრავზე, არ არის საკმარისი ეგ ლიტრაჟი პარალელისთვის. მოუმატე ლიტრაჟს, 2.2, ან 2.5 და მერე კიდევ მოჟნა მაგაზე ფიქრი. დატოვე როგორც არის. |
|
|
![]() ![]() |