![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ჩემი დავარდნილი ბუსტის გადამკიდე რას აღარ წავაწყდი ინტერნეტში და ეს ყველაზე საინტერესოდ ეს მომეჩვენა
http://www.nebbs.com/Nebbs/legacy/index.html დაბუსტვას იწყებს 3500-ზე როგორც ფორესტერი მაგრაბ ძალიან დიდ სიმძლავრეს აკეთებს და ისეთივე ეფექტი აქვს თითქოს 2 კი არა ერთი და დიდ ტურბინა უყენია. ჩემი ბაიპასის კლაპნის პრობლემას რომ მოვაგვარებ აუცილებლად უნდა ვცადო. მერე როგორც უფრო მომეწონება ისე დავტოვებ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 1st July 2013 - 12:29) [snapback]506762[/snapback] ტურბინები თუ ჯანზეა 4000-დან იწყებსპარალელის დროს ჩეკმაც იცის ამოხტომა, 66 კოდი, მაგრამ დიდად არ მოქმედებს მუშაობაზე, გადაქოქავ ხელახლა და ჩეკი აღარ არის. +1 ნამდვილად ასე იქცევა, 4000-ზე გადის სრულ ბუსტზე და მერე კი უბერავს მშვენივრად. ხანდახან 66 კოდი გარდაუვალია, თუმცა მანქანი რესტარტი შველის. ციტატა(Black Jo @ 1st July 2013 - 12:29) [snapback]506762[/snapback] იტოგში პარალელი გამართლებული არ არის 2.0 ძრავზე, არ არის საკმარისი ეგ ლიტრაჟი პარალელისთვის. ეგ იმიტომ რომ სმესი სულ სხვანაირადაა გათვლილი 2500-3500 აბაროტებზე, + სმესის ნასტროიკა მნიშვნელოვნად აუმჯობესებს სიტუაციას, თუმცა ტურბინა, რომელიც 4000-დან იწყებს, ბევრად მეტს სიმძლავრეს უნდა იძლეოდეს, ასე რომ ლეგასის ტურბინები საკმაოდ სუსტია ნებისმიერი ძრავისთვის. |
|
|
![]() ![]() |